מבצע החורף הגדול יוצא לדרך

    עפר גדנקן No Comments on מבצע החורף הגדול יוצא לדרך

    חב' "חסלט עלי קטיף" המובילה בישראל את שוק הירק הנקי והבריא בכשרות מהודרת, מזמינה אתכם ליהנות ממגוון מוצריה האיכותיים והבריאים בירק הטרי והמצונן ולהשתתף במבצע הגדול "אין ארוחה בלי חסלט" המתקיים ברשתות השיווק ובחנויות הירקות המובחרות ברחבי הארץ.

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איך משתתפים? פשוט מאוד!

    קנו 2 ממוצרי חסלט עם מדבקת המבצע "אין ארוחה בלי חסלט", התקשרו לטלאול 03-9411040, הקישו את הקוד המופיע על מדבקת המבצע והיכנסו להגרלה השבועית על מאות מוצרי חשמל למטבח! בנוסף, תשתתפו אוטומטית גם בהגרלה הגדולה על חבילת מוצרי חשמל נבחרים לבית בשווי 10,000 ₪.

    המבצע יתקיים בין התאריכים ט"ז אדר א' – ט"ו אדר ב' (22.3.19 – 21.2.19). ההגרלה הגדולה על מוצרי חשמל בשווי 10,000 ₪ תיערך אי"ה בתאריך י"ז אדר ב' (24.3.19). המבצע ייערך בכפוף לתקנון המבצע.
    חב' "חסלט עלי קטיף" יזמה את מהפכת הירקות הבריאים והמהודרים בישראל והינה הראשונה לפתח גידולי ירק נקי מחרקים תוך הקפדה על שמירת בריאותם של הצרכנים. המוצרים של "חסלט עלי קטיף" בפיקוח מלא של "דרך המעבדה" לבדיקת שאריות חומרי הדברה ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים. ניתן להשיג את מגוון מוצרי 'חסלט' האיכותיים והבריאים בירק הטרי והמצונן ברשתות המזון הגדולות ובירקניות מובחרות ברחבי הארץ.



    0 תגובות