גנץ זלזל בנתניהו: "עזב את הארץ"; נתניהו בתגובה: "תתבייש לך"

איתי גדסי 2 Comment on גנץ זלזל בנתניהו: "עזב את הארץ"; נתניהו בתגובה: "תתבייש לך"

יו"ר "חוסן לישראל תל"ם" בני גנץ נאם היום ואמר: "כששכבתי עם חיילי בבוץ נתניהו עזב את ישראל כדי ללמוד אנגלית במסיבות קוקטייל מפוארות" | נתניהו הגיב לדבריו: "‫בני גנץ, תתבייש לך; כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ למען ביטחון המדינה"

נתניהו צילום: נועם רבקין פנטום, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר "חוסן לישראל תל"ם" בני גנץ, נאם הערב (שלישי) בכינוס בחירות שנערך בגני התערוכה. בכינוס הציג את חברי מפלגתו עד למקום השלושים. גנץ אמר: "נתניהו שלט במדינה עשור באמצעות הטלת פחד. עכשיו השליט פוחד ומזיע".

בהמשך דבריו, פנה גנץ לנתניהו ואמר:" אני מכיר היטב את חולשותיך. כששכבתי עם חיילי בבוץ אתה עזבת את ישראל כדי ללמוד אנגלית במסיבות קוקטייל מפוארות. כשפיקדתי על שלדג אתה פילסת את דרכך באומץ בין עמדות האיפור בטלויזיה".

גנץ אמר בנוסף: "לנו יש נבחרת רעננה, בליכוד יש נבחרת עייפה שרובה גברים שבעים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של גנץ ואמר: "‫בני גנץ, תתבייש לך. כחייל וכקצין בסיירת מטכ"ל סיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה. נפצעתי בקרב עם מחבלים. כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ למען ביטחון המדינה שאתה רוצה לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן".

נתניהו הוסיף ואמר: "אזרחי ישראל יבחרו בין ממשלת ימין חזקה בראשותי לבין ממשלה שמאל חלשה בראשותך".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הסקרים המחמיאים לגנץ, רחוקים מלהחמיא לציבור הישראלי. זה כמה וכמה מערכות בחירות שציבור המכיל כ25-30 מנדטים בוחר בפרצוף חדש, לבני או לפיד או גנץ, הצד השוה שבהם שמעולם לא ניהלו מדינה, ואין להם גם שום יכולת כזאת. לא להאמין שציבור כזה, כ20 אחוז מהבוחרים מתפתה לקבל את הדמגוגיה העלובה, האם זה מה שיש לגנץ להציע???

  2. 1

    כנראה שלפיד איתו גנץ רוצה לעשות רוטציה שכב בבוץ בעיתון המחנה וכנראה שגם ללפחד וגם לגנץ יש אופוזיציה פנימית שלא כמו לנתניהו