גפני בראיון: "אנחנו לא פוסלים את בני גנץ"

    אסתי פלד No Comments on גפני בראיון: "אנחנו לא פוסלים את בני גנץ"

    ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה, התראיין ל'מהדורה המרכזית' | על הפיצול בימין: "ב-92 הזהרתי את המפד"ל מעליית אחוז החסימה והם הביאו את רבין לשלטון" | גוש חוסם עם ש"ס: "זה קיים בפועל אין צורך בהסכם" | מיהו חרדי: "לוקחים ליצנים לרשימות בשביל לעשות צחוק מאנשים לא אינטלגנטים" | האזינו

    20:39
    23.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on סערה בקבינט: "גיוס חרדים? הצבא משחרר לוחמי מילואים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ומראשי יהדות התורה, ח"כ משה גפני התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' על הבחירות לכנסת והצבת מועמדים חדשים מהפריפריה, "אנחנו רוצים שייצגו אותנו גם בפריפרייה, אין ויכוחים בחוץ אין את זה היום, אפשר להגיש את הרשימה מוקדם".

    8 מנדטים: "אם אנחנו קוראים את הסקרים, הם נותנים לנו 7 מנדטים, לפי העשייה שלנו שדאגנו לכולם, זה דבר נכון שאנחנו לא נשאר במצב כפי שהוא היום, כי עזרנו לכולם ואנשים מעריכים את זה".

    חיבור עם נתניהו: "ב-92 התחייה והמפד"ל ביקשו לעלות את אחוז החסימה ואני התנגדתי, בסוף הם התפשרו לעלות האחוז וחצי. והם לא עברו את אחוז החסימה. שרבין עלה לשלטון הימין קיבל יותר קולות, אבל מפלגות קטנות של הימין גרמו את הנזק. יש חשש שמהפיצולים הימין לא יעלה לשלטון".

    חיבור עם עוצמה לישראל: "אין דיבור ולא היה כזה בין דגל התורה לעוצמה יהודית מדובר בסתם ספין".

    האיחוד החרדי: "ש"ס לא היו מעוניינים, יש לשס את הייעוד שלה, אנחנו פעלנו יחד ולבחירות הולכים בנפרד".

    גוש חוסם: "במהלך הקדנציה האחרונה פעלנו יחד בנושאים החשובים, תיאמנו עמדות. התשובה היא חיובית ללא הסכם בכתב אלה בגלל שאנו פועלים יחד".

    בני גנץ: "יש מציאות שיכולה לקרות, אני הלכתי עם הימין זאת הוראה של גדולי התורה, היו פעמים רבות שלא היינו בקואליציה. האם בני גנץ הוא שמאל ואני לא מתייחס לשמאל של נתניהו. נתניהו צריך להרכיב ממשלה ולחבר את בני גנץ אבל בני גנץ לא פסול. אני מכיר אותו".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות