"כביש דמים": אסון בעפרה; שניים נהרגו בתאונה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on "כביש דמים": אסון בעפרה; שניים נהרגו בתאונה

    בתאונה קשה שהתרחשה היום בכביש 60, נהרגו שניים מתושבי עפרה ונפצע אחד נוסף | ההרוגים הם: יוס עמיחי ואורי מנדל ז"ל

    זירת התאונה הקשה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון בעפרה. "שבר גדול השברנו היום הזה", אומרים ביישוב על הבשורה הקשה על פטירתם של שניים מבני היישוב בתאונה הקשה שהתרחשה היום.

    "בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 60, ליד עלי, נהרגו שני חברים יקרים שלנו: יוס עמיחי ואורי מנדל. יוס נשוי לשושנה לבית גלט. אורי נשוי לרננה לבית שיוביץ. בתאונה נפצע באופן בינוני-קשה אלדן תורג'מן, בעלה של שני לבית פילוסוף. ישלח לו ה' ישועה ורפואה. הלוויתו של חברנו יוס עמיחי ז"ל תצא בשעה 16:00 מבית הכנסת המרכזי לבית העלמין בעפרה. הלוויתו של חברנו אורי מנדל ז"ל תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין החדש 'פרדס חיים' בכפר סבא. בשורות טובות".

    במועצה האזורית מסרו: "המועצה האזורית מטה בנימין כואבת יחד עם היישוב עפרה את מותם הנורא בתאונת הדרכים הקשה הבוקר של שניים מתושבי היישוב, ושולחת איחולי החלמה מהירה לפצוע גם הוא בן עפרה. כביש 60 הוא כביש אדום, שגובה מחיר יקר מדי שבוע של יהודים וערבים כאחד. צריך להפוך אותו לכביש דו מסלולי עם גדר הפרדה בדיוק כמו כל כביש בין עירוני בארץ, הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח אחריות ותמנע את המוות הנוראי והמיותר הזה. ראש המועצה והצוותים המקצועיים נמצאים משעות הבוקר בעפרה, מסייעים ליישוב ומלווים את המשפחות".



    1 תגובות

    מיין תגובות