מועצת גדולי התורה התכנסה: ההחלטה המלאה • האזינו

    איתי גדסי No Comments on מועצת גדולי התורה התכנסה: ההחלטה המלאה • האזינו

    מועצת גדולי התורה של "דגל התורה" התכנסה בביתו של מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי והחליטה על רשימת המפלגה לכנסת ה-21 | בנוסף, קראה המועצה לחיזוק לומדי התורה ושמירת השבת בארץ

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. מרנן ורבנן, מועצת גדולי התורה של "דגל התורה" התכנסה היום בביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לדיון בנושאים העומדים על סדר יומה של הציבור החרדי ולקביעת רשימת "דגל התורה" לכנסת.

    בסיום הישיבה, הכריז מזכיר מועצת גדולי התורה, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, את החלטת המועצה: "מועצת גדולי התורה מחזקת את ידי נציגי יהדות התורה בכנסת העומדים על משמר התורה כאן בארצנו הקדושה וקוראת ומבקשת מהכנסת והממשלה לאפשר לבני התורה וכל מי שרוצה לעסוק בתורה לשקוד על תלמוד ללא הפרעות כי בנפשנו הדבר. מועצת גדולי התורה קוראת ומבקשת להפסיק את הפגיעה בקדושת השבת בארצנו הקדושה ולפעול למען חיזוק שמירת השבת".

    "מועצת גדולי התורה מחזקת את ידי ראשי ומנהלי הישיבות והכוללים וקוראת לתומכי התורה להגביר את תמיכתם בלומדי התורה. מועצת גדולי התורה ממנה את הרב משה גפני, הרב אורי מקלב, הרב יעקב אשר, הרב יצחק פינדרוס, הרב אליהו ברוכי והרב דוד אוחנה להיות מועמדי הרשימה לכנסת הבאה ומברכת אותם שיזכו להרבות כבוד שמים".

    ההחלטה | האזינו

    בנוגע להרכב הרשימה, אמר הרב רובינשטיין: "מועצת גדולי התורה מחזקת את ידי העוסקים להצלחת רשימת יהדות התורה והשבת בבחירות הקרובות וקוראת לנציגי דגל התורה ולכל מי שיכול להשפיע ולפעול להרבות המצביעים עבור ג'. וכל הפועלים והמצביעים מקדשים שם שמים בפעולתם. מועצת גדולי התורה פונה לכל האברכים ולתלמידי הישיבות ולכלל הציבור בבקשה להתחזק בהתמדה בלימוד התורה ולהיזהר בעניינים של בין אדם לחברו אשר יעמדו לזכותנו ולהצלחתנו בבחירות".

    לסיום, נאמר: "עיני כל ישראל נשואות בתפילה לבורא עולם שיחיש לגאלנו ובתקוה שאור חדש על ציון תאיר, והיה השם למלך על כל הארץ".



    0 תגובות