נתניהו נפגש עם פומפאו: "אני ושרי חוץ ערביים מאוחדים נגד איראן"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו נפגש עם פומפאו: "אני ושרי חוץ ערביים מאוחדים נגד איראן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו, ב"ועידת השלום והביטחון במזרח התיכון" הנערכת בורשא שבפולין. בפתח הפגישה התייחס נתניהו לאחדות בין ישראלל מדינות ערב כנגד איראן: "זה מציין שינוי והבנה חשובה של מה שמאיים על העתיד שלנו ומה שעלינו לעשות כדי להבטיח את העתיד"

    פוממפאו ונתניהו בפגישתם בורשא צילום: לע"מ
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הצרכנים המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו, בוועידת ורשה לשלום וביטחון במזה"ת, העוסקת באיומי איראן על האזור. במהלך הועידה אמר פומפאו כי "אי אפשר להגיע לשלום במזרח התיכון מבלי להתעמת עם איראן".

    רה"מ נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אתמול הייתה נקודת מפנה היסטורית. באולם, בהשתתפות כ-60 שרי חוץ ונציגים של עשרות ממשלות, ראש ממשלה ישראלי ושרי חוץ של מדינות ערביות מובילות עמדו יחד ודיברו בעוצמה, בהירות ואחדות בלתי רגילה נגד האיום המשותף מצד המשטר האיראני".

    יש שינוי עמוק: "זה מציין שינוי והבנה חשובה של מה שמאיים על העתיד שלנו ומה שעלינו לעשות כדי להבטיח את העתיד ואת האפשרויות לשיתוף פעולה שהן מעבר לביטחון ונוגעות לכל תחום בחיים של העמים במזרח התיכון".

    עוד אמר נתניהו: "זה קרה כאן בוורשה והמסקנה העיקרית שלי היא שיש להמשיך את זה בצורות ובדרכים אחרות למען אותה המטרה. אני רוצה להודות לך על כך, המזכיר פומפאו, על שעשית זאת – זה חשוב".



    0 תגובות