סופית: אושרה הקמת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת אריאל

איתי גדסי No Comments on סופית: אושרה הקמת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת אריאל

ניצחון לבנט: המועצה להשכלה גבוהה ביו"ש אישרה את הקמת הפקולטה לרפואה באריאל, לאחר שוועדת תכנון תקציבי במל"ג, המליצה שלא לאשר את הקמתה. שר החינוך: "ניצחון ענק לרפואה בישראל, טובת ישראל גברה על הפוליטיקה הקטנה של קרטל האוניברסיטאות"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניצחון על קרטל האוניברסיטאות. לאחר שועדת תכנון במל"ג המליצה שלא להקים את הפקולטה לרפואה באריאל, מליאת המועצה להשכלה גבוהה ביו"ש אישרה היום (רביעי) את הקמת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת אריאל. את ההחלטה להביא לאישור מל"ג יו"ש את הנושא קיבל היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט.

הקמת הפקולטה לרפואה באריאל קודמה על ידי שר החינוך ויו"ר המל"ג, נפתלי בנט, וקיבלה את אישורה של ועדת בדיקה חיצונית שהורכבה מגורמי מקצוע בלתי תלויים. ההצבעה התקבלה פה אחד.

שר החינוך ויו״ר המועצה להשכלה גבוהה, נפתלי בנט: "אני שמח שמל״ג יו״ש קיבלה את ההחלטה הנכונה לטובת מדינת ישראל. ישנו מחסור חמור ברופאים וישראל, ישנו צורך בהקמת הפקולטה וישנה אוניברסיטה שמתאימה לכך. זה הדבר הנכון לאקדמיה, לעולם הרפואה ולציבור בישראל. לאורך כל הדרך, הקרטל האוניברסיטאי ניסה לעשות הכל כדי לתקוע מקלות בגלגלים ולסכל את הקמת הפקולטה כדי להימנע מדבר אחד: תחרות. טובת ישראל גברה על הפוליטיקה הקטנה של קרטל האוניברסיטאות. ניצחנו".

 



0 תגובות