יש מפקד חדש לבירה: ניצב דורון נכנס לתפקידו כממ"ז • צפו

בנצי לייזרוביץ No Comments on יש מפקד חדש לבירה: ניצב דורון נכנס לתפקידו כממ"ז • צפו

בטקס שנערך היום במנהרות הכותל בירושלים נכנס ניצב דורון ידי לתפקידו כמפקד מחוז ירושלים והחליף את ניצב יורם הלוי שפרש מהמשטרה לאחר 35 שנות שירות | הלוי תקף בנאומו: "לצערי בשנים האחרונות למדתי מקרוב שאנחנו חיים בעולם שנעדר מפרגון והערכה לפרט ולארגון"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נאום הפרידה של ממ"ז ירושלים היוצא, ניצב יורם הלוי

ניצב דורון ידיד, נכנס היום לתפקידו כמפקד מחוז ירושלים במשטרה בטקס שנערך בהיכל "אחר כתלינו" שבמנהרות הכותל. ניצב ידיד החליף את ניצב יורם הלוי אשר שימש כמפקד מחוז ירושלים במהלך שלוש השנים האחרונות ופורש לאחר 35 שנות שירות במשטרת ישראל.

הטקס התקיים במעמד רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ', השר לביטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן, ראש העיר ירושלים משה ליאון, מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, סגל הפיקוד של משטרת ישראל ומג"ב, שותפים לדרך, משפחות שכולות, מתנדבים ובני משפחותיהם של המפקדים.

השר לביטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן בירך את שני המפקדים ואמר: "היתה לי הזכות להוביל עם ניצב הלוי את התכנית לבטחון ירושלים ולחיזוק המשטרה בה ואת הובלת המלחמה בטרור היחידים שהביאה לבלימתו. אני מאחל ליורם הצלחה בהמשך דרכו ומודה לו מעומק הלב על תרומתו הענקית למדינת ישראל ואזרחיה. אין לי ספק שיורם עוד ימשיך ויתרום למדינת ישראל . ניצב דורון ידיד הוא קצין מוערך ובעל הישגים. דורון פיקד בהצטיינות על אגף התנועה החשוב ותחת מדיניותי ובהובלתו, התחזק משמעותית האגף והאכיפה בכבישים ומספר הנפגעים בתאונות הדרכים- ירד משמעותית. אני בטוח שגם כמפקד מחוז ירושלים אותו דורון מכיר היטב הוא יפעל במקצועיות וימשיך לחזק את בטחון בירתנו".

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן אמר: "העיר ירושלים מייצרת עבור המשטרה אתגרים רבים, בתחום הטרור, הפשיעה והסדר הציבורי. גל הטרור שפקד אותנו, הבליט ביתר שאת את מלוא כובד האחריות הביטחונית המונחת על כתפיה של משטרת ישראל. ככל שהעורף הופך לחזית, שוטרי ירושלים מרגישים זאת בצורה המוחשית ביותר. למרות הנפגעים והשחיקה האינסופית, רוח המחוז נותרה כשהייתה – רוח לחימה ושירות, כאשר המחוז מקפיד לתת קשב ללחימה בפשיעה, לשיפור תחושת הביטחון ולמתן שירותי משטרה לאזרח".

למפקד מחוז ירושלים הנכנס, ניצב דורון ידיד אמר המפכ"ל: "אין לי ספק כי כקצין עתיר ניסיון והישגים, גם את התפקיד המאתגר אליו אתה נכנס היום תבצע בכישרון רב ותשכיל להוביל את המחוז להמשך עשייה והישגים. אני משוכנע שבזכות מסירותם, כישוריהם ויכולותיהם של שוטרי ולוחמי המחוז, תבנה ותטפח מחוז נחוש וחסר פשרות במלחמתו בטרור ובפשיעה אשר שם במרכז הקשב את תחושת הביטחון של האזרח".

ניצב יורם הלוי, שסיים היום את תפקידו ציין בנאומו: "מפקדים, שוטרים, לוחמי מג"ב ומערך המתנדבים. סיימתי היום את תפקידי כמפקד מחוז ירושלים לאחר שלוש שנים מורכבות ומאתגרות. ביום מרגש זה אני מבקש להודות לשוטרי המחוז ולשוטרי משטרת ישראל. ההישג המקצועי של השקט, שהשגנו בירושלים הוא שלכם, של כל מי שעבד לילות כימים על מנת להביא את השינוי הדרוש. אני גאה לומר שמדובר בהישגים חסרי תקדים בכל קנה מידה, בעיר שעד לפני שלוש שנים דיממה והביאה רבים לאבד את אמונם ביכולתם של כוחות הביטחון להביא רגיעה. לכם שוטרי המחוז ומשטרת ישראל, נתונה הערכתי, שירתתי אתכם וביחד שמרנו על ביטחון תושבי העיר ומדינת ישראל. אוהב אתכם".

ניצב הלוי תקף מהלכים שנעשו נגדו במשטרה ואמר: "לצערי בשנים האחרונות למדתי לדעת מקרוב שאנחנו חיים בעולם של רדיפה לא מבוקרת, עולם שנעדר מפרגון והערכה לפרט ולארגון".

מפקד מחוז ירושלים הנכנס, ניצב דורון ידיד אמר: "להיות שוטר זו דרך החיים בה בחרתי ולהיות שוטר במחוז ירושלים זוהי זכות עצומה. התחלתי את דרכי כבלש צמחתי והתבגרתי ברחובות העיר, בהמשך מילאתי תפקידי פיקוד רבים ומגוונים במחוז. היום, אני מתמנה למפקד מחוז ירושלים בהתרגשות, בגאווה ובהוקרה על האמון שניתן בי. מחוז ירושלים התברך במפקדים ושוטרים מקצועיים , חדורי מוטיבציה ושליחות הפועלים ללא לאות במסירות ובחריצות. הם מודעים לזכות שניתנה לנו לשמור על החוק והסדר, והקניית ביטחון אישי וחברתי לכל תושבי העיר. נוסיף ונבחן בכל העת את התאמת דפוסי פעילותנו בכלל התחומים למציאות המשתנה, אל מול אתגרי העתיד ובעיקרם הטרור, הפשיעה וסדר הציבורי. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה מול כלל הרשויות וגורמי הביטחון בתחומי המחוז ונשאף להמשיך לחזק ולזכות באמון הציבור הרחב".

ניצב ידיד הודה למפקד המחוז היוצא, ניצב יורם הלוי, ואמר: "יורם חברי, נפגשנו לראשונה עת שימשת מפקד יחידת 33 ואני כמפקד יס"מ ירושלים. היום אתה מסיים את תפקידך כמפקד מחוז ירושלים, תפקיד אותו ביצעת בנחישות, מקצועיות ומסירות. הובלת את המחוז למקצועיות ומבצעיות. היום אתה צריך ויכול להיות גאה מאוד על תקופת פיקוד איכותית ומקצועית שבה הובלת את המחוז להישגים ראויים לציון בכל תחומי העשייה. תרומתך הרבה והשפעתך על ירושלים, המשטרה והמדינה ראויים לכל הערכה. אני בטוח שתמשיך לתרום ולעשות למען תושבי מדינת ישראל, בשמי ובשם מחוז ירושלים- קצינים, שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב אני מודה ומצדיע לך".

ניצב דורון ידיד, שירת בתפקידו האחרון כר' אגף התנועה של משטרת ישראל. ניצב ידיד (54), תושב ירושלים, אב לשלושה, בעל תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני במנהל עסקים. בין תפקידיו האחרונים: סגן מפקד מחוז צפון, מפקד מרחב דוד, מפקד מרחב מוריה וראש חטיבת ההדרכה של המשטרה.

ניצב יורם הלוי (56) פורש ממשטרת ישראל לאחר 35 שנות שירות. בין תפקידיו האחרונים בדרגת ניצב: מפקד מחוז דרום, מפקד משמר הגבול, מפקד אגף קהילה ומשמר אזרחי ומפקד יחידת לה"ב 433.



0 תגובות