כחלון: "בקדנציה הבאה נשיק 150,000 דירות במחיר למשתכן נוספות"

איתי גדסי No Comments on כחלון: "בקדנציה הבאה נשיק 150,000 דירות במחיר למשתכן נוספות"

השר כחלון באכלוס מחיר למשתכן בקרית מוצקין: "בקדנציה הבאה נוציא עוד 150,000 דירות במחיר למשתכן"

כחלון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון ושרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון השתתפו היום (שני) באכלוס בפרויקט מחיר למשתכן בקרית מוצקין. מסירת הדירות בוצעה חצי שנה לפני המועד שנקבע בחוזה המכר. בבניין שאוכלס היום קיבלו הדיירים הנחה של כ-400 אלף ש"ח לדירה. הפרויקט נבנה בשכונת משכנות האומנים, על שטח שהיה שייך בעבר למחנה כורדני ויבנו בו 1,439 יח"ד שרבים ימסרו בשנה הקרובה לדיירים.

שר האוצר משה כחלון התייחס לפרויקט מחיר למשתכן: "הזוגות הצעירים וגם ההורים שלהם מאושרים ושמחים. לא התקשורת ולא האינטרסנטים יצליחו לכבות את השמחה הזו, כמו של הגברת הזו לידי. פרויקט מחיר למשתכן נותן תקווה ונותן פתרון לאלפי זוגות צעירים. יש לי עוד בשורה: גם בקדנציה הבאה נמשיך להרחיב את מחיר למשתכן עם מאה חמישים אלף יחידות דיור. נמשיך להחזיר את התקווה לזוגות הצעירים ולהביא אושר להם ולהורים שלהם. יש לי מסר לכל הספקולנטים והאינטרסנטים: אתם תהרסו, אנחנו נבנה, אתם תמשיכו לקלקל ואנחנו נבנה, אין שום בעיה, עוד עשרות אלפי צעירים בדרך להפוך למאושרים כמו הזוגות שאיתנו כאן".

לדבריו: "למפלגת כולנו, בניגוד למפלגות אחרות, יש דיל רק עם אזרחי מדינת ישראל. אנחנו כל היום עושים איתם דילים: בונים להם דירות, עושים להם צהרונים יותר מוזלים, עושים להם חיסכון לכל ילד, נותנים כסף לחיילים, שכר הרבה יותר גבוה. זה הדיל היחיד של כולנו".

שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון אמרה: "שוב מרגש מאוד לראות בעיניים את תנופת הבנייה בעוד אזור בארץ, והפעם בקרית מוצקין. יותר מכל משמח לפגוש את הזוגות הצעירים מרוצים ונרגשים מהעובדה שהצליחו להגשים את חלומם ולרכוש דירה במחיר הוגן ושפוי בשכונה איכותית במיוחד. אני מקווה שנזכה להמשיך במהפכת הדיור ושנוכל לשמח עוד הרבה זוגות, על אפם ועל חמתם של כל הציניקנים והאינטרסנטים".



0 תגובות