לא פורשת • לבני בראיון: "גם מתחת לאחוז החסימה, אני רצה עד הסוף"

אסתי פלד No Comments on לא פורשת • לבני בראיון: "גם מתחת לאחוז החסימה, אני רצה עד הסוף"

יו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני בראיון ל'מהדורה המרכזית – על היועמ"ש: "אדם הגון וישר. סומכת על מנדלבליט גם שבזמנו התנגדתי למינוי בגלל שכיהן כמזכיר הממשלה" | בני גנץ ולפיד: "אני לא ידרוש מהם לא לשבת עם נתניהו – הציבור ידרוש זאת" | אבי גבאי: "יש אנשים שצריכים לתלות להם שלט על הצוואר מי הוא ומה שמו" | האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר 'התנועה' ציפי לבני התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם על הריצה לבדה בבחירות הקרובות ללא חיבורים עם המפלגות החדשות. חקירות ראש הממשלה. והסילוק המביש ממפלגת העבודה על ידי אבי גבאי.

כתב אישום לקראת הבחירות: "אני סומכת על אביחי מנדלבליט למרות שבזמנו חשבתי שזה לא נכון שמזכיר הממשלה של נתניהו יהפוך להיות היועמ"ש. אני סירבתי להפגין מול בית היועמ"ש כי אני סומכת עליו. אם מנדלבליט יחליט לדחות לאחר שיש החלטה בידיו זה היה פוליטי".

הפיכה שלטונית: "ההפגנות ליד מנדלבליט לא השפיעו עליו. מדובר באדם הגון וישר. אין לו עניין לעשות מעשה פוליטי. הוא נקלע לסיטואציה שהוא חייב לקבל החלטה. אנחנו חייבים לסמוך על המשטרה על היועמ"ש ועל בתי המשפט".

אמון במערכות החוק: "שראש הממשלה אומר שאין לו אמון במשטרה כי הם תופרים לו תיק. אח"כ יגיד שהשמאל הכריע אותו ואח"כ יאשים את בתי המשפט. אין אדם מעל החוק. הליכוד בראשות בגין היה להם כבוד רב למערכות המשפט".

בני גנץ ולפיד: "כל אחד מאיתנו שחרד מהדמוקרטיה לא יכול לתת לנתניהו כרטיס לראשות הממשלה ולתת לו לעשות את מה שהוא חפץ. אבל זאת ההחלטה של ראשי המפלגות, זאת עמדתי וכך אני אנהג וציבור המצביעים אני מאמינה יראה להם את זה".

התנועה: "אני רצה בראשות התנועה וחברתי למחנה הציוני כדי לייצר דינמיקה של גוש. פעמיים הייתה לי את הזכות לעמוד בראש מפלגה ובשתי המקרים נתנו פייט חזק לנתניהו. הציבור יקבע אם אני יהיה עם לפיד או גנץ לאחר הבחירות. אני רצה עם התנועה בראשותי.

הגירושין מהעבודה: "אחרי הגירושים המכוערים אין בי שמחה לאיד אלה תסכול. אני אמרתי לו שיש לו שיש לנו שותפות מלאה. שנוא הגיע הוא החליט כי העבודה בראשותו תגיע ל-30 מנדטים. אמרתי לו מספר פעמים והזהרתי אותו. הוא אמר לי שהוא לא מאמין במחנה הציוני. אני לא רצה לומר להם אמרתי לכם. יש אנשים ששמים להם שלט על הצוואר על שמו, זה לילדים או אנשים מבוגרים ששוכחים, אני יש לי עמדה ברורה ולכן אתה לא עסוק מה שמך ומי אתה".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות