מחבלים תקפו בסכינים קבוצת מתיישבים: מחבל הרוג

קובי פינקלר No Comments on מחבלים תקפו בסכינים קבוצת מתיישבים: מחבל הרוג

קבוצת מטיילים מהיישוב 'עדי עד', הותקפו על ידי מספר מחבלים בסכינים ובאלימות קשה, אחד המטיילים נפצע מסכין. הקבוצה פתחה באש וחיסלו מחבל. חיילי צה"ל שהגיעו למקום הותקפו באלימות על ידי הכפר החבלני ממנו יצאו המחבלים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצהריים יום שבת קבוצת מטיילים בפאתי היישוב מותקפת בדקירות סכין ובאלימות קשה על ידי ערבים תושבי הכפר החבלני אל מועייר. אחד המטיילים נפצע מדקירה והם מצליחים להזעיק עזרה. כוחות של כיתות הכוננות האיזוריות מוקפץ למקום על מנת לחלץ את המטיילים ולשלול דיווח על מטייל שנעדר.

מהיישוב עדי עד נמסר, הכוחות מותקפים באלימות קשה מאוד ומרגע שהם חשים בסכנה מוחשית לחייהם הם מגיבים בירי באוויר.

כוחות צבא שהגיעו למקום מתעמתים עם עשרות רבות של ערבים שתוקפים את החיילים באלימות קשה. הכוחות משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות.

מהיישוב עדי עד נמסר: "רואים בחומרה את המתקפות החוזרות ונשנות של תושבי הכפרים הערבים באיזור וקורא לכוחות הביטחון להגיב בחומרה ולהעניש את כל כפרי הטרור".

מדובר צה"ל נמסר: "מוקדם יותר היום התפתח חיכוך פיזי בין מספר פלסטינים למתיישב סמוך לעדי עד, במהלכו נפצע אזרח באורח קל ולא נזקק לפינוי.

מפרטים ראשונים עולה כי לאחר מכן, התפתח חיכוך בין מתיישבים לפלסטינים באזור במהלכו בוצע ירי חי על ידי המתיישבים. ישנו פלסטיני הרוג ומספר פלסטינים פצועים.
כוחות צה"ל ומג"ב קפצו לנקודה והגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. הפרת הסדר פוזרה.
מדובר בפרטים ראשוניים, האירוע ייבדק ויתוחקר".

המהומה במקום לאחר העימותים עם המחבלים:

צפו העימותים ברמאללה היום: צילום: פלאש 90.

.. . . . .



0 תגובות