'דגל התורה': "נכנסנו לקואליציה מבלי לגרוע תפקידים מש"ס"

    איתי גדסי No Comments on 'דגל התורה': "נכנסנו לקואליציה מבלי לגרוע תפקידים מש"ס"

    לאחר האשמות שהוטחו בתנועה, כי הייתה מתואמת עם תנועת ש"ס לגבי כניסה או אי כניסה לקואליציה של עליזה בלוך, החליטו בדגל להיכנס לבד בלי שס. בדגל אומרים: "אכן החלטנו יחד, ולבסוף הרבנים הכריעו להיכנס, בכניסתנו לא גרענו אף תפקיד שהיה מיועד לש"ס"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הכרזתה של תנועת 'דגל התורה' בבית שמש, על כניסה לקואליציה של ראש העיר עליזה בלוך, היו שטענו כי נעשו צעדים משותפים בין דגל התורה לשס בעניין הכניסה לקואליציה, דבר שהופר על ידי דגל התורה. היום (שני) בוחרים בדגל התורה להגיב לאותם האשמות.

    בהודעה שנמסרה מטעם דגל התורה נאמר: "לא הופר הסכם כי לא היה הסכם". עוד הוסיפו בתנועה: "לצערנו אנחנו נאלצים להגיב על טענות להסכמים או מחוייבויות כאלה ואחרות שלא היו ואשר נטען שמונע מדגל התורה להיכנס לקואליציה בבית שמש".

    לטענת דגל ההסכם היחיד הוא לפעול לבחירת אבוטבול: "ההסכם היחיד שהיה בבית שמש הוא הסכם משולש של כלל הסיעות החרדיות לתמיכה בראש העיר לשעבר ר' משה אבוטבול – הסכם שלצערנו הופר".

    דגל ושס בנחיתות: "דגל התורה וסיעת ש"ס שפעלו לפי ההסכם מצאו עצמם במצב אחר – ללא הבנות והסכמות מול ראש העיר שנבחרה ובנחיתות פוגענית כלפי ציבור הבוחרים".

    עוד הוסיפו בתנועה: "בעקבות כך, ננקטו מספר פעולות משותפות בין דגל התורה לש"ס בנושא הכניסה לקואליציה".

    החלטנו יחד לנסות להיכנס ויחד לא להכנס: "גם במו"מ סביב כניסת דגל התורה לקואליציה היו הסיעות מתואמות באותו ציר הזמן, ומשהתברר כי היו הבטחות ומחוייבויות בין השאר גם בעניין תפקידים הבכירים למפלגות האחרות מצאו לנכון סיעות דגל התורה וש"ס כל אחד בנפרד שלא להיכנס לקואליציה".

    הרבנים החליטו נכנסים לקואליציה: "לאחר הקמת הקואליציה ולאחר זמן הוחלט על ידי רבני דגל התורה לאור ההבנות אליהם הגיעו להשתלב בקואליציה העירונית מבלי לגרוע או לקחת דברים או תפקידים שהיו מיועדים לסיעת ש"ס במהלך המו"מ".

    לסיום נכתב: "דגל התורה מכבדת ההסכמים במקומות עליהם היא חתומה ואף מעבר לכך".



    0 תגובות