הערכות בעולם ובישראל: הכלכלה העולמית תצמח ב2019

    עפר גדנקן No Comments on הערכות בעולם ובישראל: הכלכלה העולמית תצמח ב2019

    כ-100 אנשי עסקים השתתפו בכנס לקוחות עסקיים של בנק מרכנתיל באזור ירושלים בשנתו ה- 100 של הבנק.

    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שאול בביש, עוזר למנכ"ל ומנהל אזור ירושלים והדרום בבנק מרכנתיל דיבר בכנס שנערך ואמר: " בנק מרכנתיל חוגג השנה 100 שנות פעילות ואנו שמחים לראות בערב זה את השותפות ארוכת השנים עם הלקוחות שלנו. לצד ההתפתחויות העסקיות והדיגיטליות בבנק מרכנתיל אנו ממשיכים לאמץ את הקדמה ונערכים ל-100 השנים הבאות אך תמיד מקפידים על שירות אישי. אנו שמחים לקיים אירוע שנתי זה במקום בעל ערך חברתי כבית שלווה".

    ציון בקר, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית במרכנתיל נתן סקירה כלכלית תחת הכותרת "מבט כלכלי לשנת 2019" בראייה גלובלית והשפעתה על ישראל. מר בקר ציין כי על-פי מרבית ההערכות בעולם ובישראל, הכלכלה העולמית תצמח אם כי בקצב איטי יותר מאשר בשנת 2018. בהתאם, כדאי להיערך, בעיקר באמצעות אשראי לטווח ארוך יותר בסביבת ריבית נמוכה עדיין. יש לשים לב להוצאות הממשלה הגבוהות מאוד ב- 2018 ולהתכונן לצמצום בהוצאות ואולי אף להעלאות מיסים ומע"מ מיד לאחר הבחירות".

    תומר פרג, עוזר בכיר למנכ"ל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים בבנק מרכנתיל סקר בדבריו את השינויים שעוברת המערכת הבנקאית בעולם הדיגיטלי והשימוש ההולך וגובר של הלקוחות במגוון הערוצים הישירים ובעיקר באפליקציה בסלולר ואתר "עסקים פלוס" ששודרג אך לאחרונה. "הבנק שוקד באופן שוטף על הרחבת אפשרויות קבלת המידע וביצוע פעולות ברשת, כל אלה במקביל להמשך מתן שירות אישי ומקצועי בסניפים עם החיוך של בנק מרכנתיל."

    בהמשך הערב רו"ח עובד בן דוד, מפירמת BDSK בירך את המשתתפים וסקר בדבריו את הערך המוסף של עבודה מקצועית בגובה העיניים עם בנק מרכנתיל. בהרצאתו על "כיצד צומחים להיות עסק גדול? הדגיש רו"ח בן דוד שבעל עסק הרוצה להצליח בעסקיו, חייב להקפיד על פעילות ושימוש במערכות תומכות עדכניות –ERP. חשוב לכל בעל עסק שהניהול הפיננסי יבוצע באופן מקצועי. לדוגמא: בחינת החלפת שכירות במשכנתא, הקפדה על רגולציה ומעורבות בכל ההיבטים העסקיים והפיננסיים.  חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע בכל תחום."



    0 תגובות