היועמ"ש החליט: כתב אישום כנגד ראש הממשלה ב'פרשת בזק'

    איתי גדסי No Comments on היועמ"ש החליט: כתב אישום כנגד ראש הממשלה ב'פרשת בזק'

    היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה בחודש הבא בכפוף לשימוע | פרקליטי נתניהו: "להעמיד לדין 43 שרים וחברי כנסת שתמכו בחוק "סגירת ישראל היום" – בתמורה לסיקור חיובי אצל נוני מוזס

    נתניהו ומנדלבליט צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפור נפל? היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, החליט להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתיק 4,000 – פארשת בזק. שם חשוד ראש הממשלה כי נתן טובות הנאה לקבוצת בזק בתמורה לסיקור חיובי באתר וואלה. כתב האישום יוגש בחודש הבא בכפוף לשימוע, כך על פי החשיפה בחברת החדשות.

    עוד דיווח גיא פלג, כי אנשים הבקיאים בהתקדמות הדיונים אומרים שנפלה החלטה. לדבריהם, מנדלבליט אימץ את המלצת פרקליטת מחוז תל אביב למיסוי וכלכלה, עורכת הדין ליאת בן ארי, וצפוי לזמן את נתניהו לשימוע כבר באמצע החודש הבא ולהודיע לו כי הוא שוקל להעמידו לדין בתיק 4000 באשמת שוחד".

    ראש הממשלה שכבר הבין שהיועמ"ש החליט לקחת את הפרשה לכתב אישום יוצא בקמפיין כנגד ההחלטה ואומר, כי הלחץ שהפעיל השמאל על היועמ"ש הוא שהכריע את הכף.

    בתגובה לפרסום, מפרקליטי ראש הממשלה נמסר: "ערב פגישה בין פרקליטי רה״מ ליועמ״ש אין מקום להדלפות שמטרתן לחבל בפגישה ולפגוע בזכותו של רה״מ נתניהו להישמע בצורה עניינית והוגנת.

    מגוחך שלא כסף ולא מעטפות אלא קומץ כתבות לא עוינות בים של כתבות עוינות נגד רה״מ באתר אינטרנט, נחשבות לשוחד.

    לפי קריטריון זה, ידעו 43 שרים וח״כים שהצביעו בעד סגירת "ישראל היום" בתמורה לסיקור אוהד מנוני מוזס, שהם צפויים להיות מואשמים בשוחד. וכך מעתה גם כל פוליטיקאי שקיבל סיקור אוהד. זה אבסורד שמערער את יסודות הדמוקרטיה".



    0 תגובות