תכנית טראמפ • גרינבלט מכחיש: "סיפורים כוזבים"

אריאל שרפר No Comments on תכנית טראמפ • גרינבלט מכחיש: "סיפורים כוזבים"

שליחו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למזרח התיכון מכחיש את הדיווחים על פרטי תכנית השלום האמריקאית: "ספקולציות על התוכן של התוכנית אינן מועילות; מעט מאוד אנשים יודעים מה יש בתכנית לעת עתה"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: גיל יערי, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השליח האמריקני למזרח התיכון גרינבלט הודיע כי הדיווח שפורסם אמש בכלי תקשורת ישראלי על פרטי תכנית השלום העתידית של ממשל טראמפ אינו מדויק והוסיף כי "ספקולציות על התכנית אינן מועילות ומעט מאד אנשים יודעים את פרטיה לעת-עתה".

גרינבלט אמר: "למרות שאני מכבד את ברק רביד, הדיווח שלו אינו מדויק. ספקולציות על התוכן של התוכנית אינן מועילות. מעט מאוד אנשים יודעים מה יש בתכנית לעת עתה. בתקופה הקרובה, מקורות אנונימיים ימכרו נרטיבים לתקשורת ולאחרים המבוססים על מניעים שרחוקים מלהיות טהורים. מכירת סיפורים כוזבים, מעוותים או מוטים לתקשורת היא חסרת אחריות ומזיקה לתהליך".

בהתיישבות הגיבו לדיווח גם כן. עודד רביבי, ראש מועצת אפרת וראש אגף קשרי החוץ במועצת יש"ע, אמר: "טוב עשה השליח המיוחד גרינבלט כשדאג לספר לכולנו שהתוכנית לכאורה שהוצגה אמש אינה מדוייקת. הממשל הנוכחי הפנים כבר מזמן שרעיונות מהסוג שצוטטו כבר נוסו ונדחו על ידי הפלסטינים. הצעד הראשון לשלום יהיה כזה שידרוש מהפלסטינים הכרה במציאות ולא כזה ששוב יעקור מתיישבים".



0 תגובות