מסיבת ראש חודש אדר מרגשת בתכנית זמן אוויר

    אתר קול חי | צילום: יוסי ברויער 5 Comment on מסיבת ראש חודש אדר מרגשת בתכנית זמן אוויר
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "זמן אוויר" התוכנית הפופולארית של מנחם טוקר יצאה היום לשידור חוץ מיוחד מאולמי 'כליל מלכות' בבני ברק, כדי להעביר בשידור חי מסיבת ראש חודש אדר מרגשת בהשתתפות עשרות נכים ובעלי מוגבלויות גופניות. רדיו 'קול חי' נתן את הבמה לשעתיים של שמחה אמיתית לכבוד חודש אדר ביחד עם נכים מכל רחבי הארץ שהגיעו כדי ליהנות מהופעה חיה של האמנים: ישי לפידות, בני אלבז, מנדי ג'רופי, עדי רן איציק אורלב, חיים סבג, דוב הלר והכל בליווי מוישי רוט ותזמורת המנגנים. הזמרים ביצעו את מיטב הלהיטים ושרו ביחד עם המשתתפים בשירה מרגשת מתוך הלב.

    האירוע הוא שיתוף פעולה של רדיו 'קול חי' עם הבחור דניאל מזרחי אשר יוזם הקמת ארגון לנכים המוגבלים בגופם, אך בעלי יכולת שכלית רגילה. רבים הצטרפו לנתינה, כדי לאפשר את הפקת האירוע, ובהם: אולמי "כליל מלכות", מאפיית הצבי, סטודיו רמה אחרת, עזר מציון, עלה שיח ועוד.

    החזן דוב הלר, חברו של דניאל מזרחי, אשר פעל רבות להצלחת האירוע הקריא מכתב מרגש שכתב דניאל כדי לעודד את הנוכחים, בין הדברים אמר: "ובכל פעם ברגעים אלה אני מקבל גל של כח לעשות דברים, כגון: לחבר שירים, להקליט דיסקים וכולי. כוח הרצון נמצא בתוך כל אחד, צריכים רק להתפלל לה' שייתן בנו את התחושה שאנחנו יכולים ולא לראות את הקשיים. צריך להפוך את המילה 'קשיים' למילה 'אתגרים' וכך נגיע רחוק…

    "לא משנה המראה החיצוני שלנו: שאנו בכסא גלגלים או נעזרים במישהו וכדומה. לכן, לא צריך להטעות את מי שמסתכל עלינו ולתת לו לחשוב שאנו מסכנים ולא יכולים לעשות דבר, כי מי שחושב כך הוא בעצמו מסכן. יהי רצון שנתקדם בחיינו רק כלפי מעלה, ולא נראה שום מחסומים בדרכנו. כי לא רואים בנו מוגבלויות, כי אנחנו מאמינים ביכולותינו."

    דניאל מזרחי מעוניין להמשיך בפעילות למען הנכים באמצעות גיבוש קבוצה של בעלי מוגבלויות גופניות ברמה שכלית נורמטיבית, שתקרא "עולם שכולו אמונה". מבחינתו האירוע הזה הוא רק הפתיחה לעוד אירועים שונים, ערבי חיזוק ופעילויות שונות לקידום הנכים החרדים בישראל.

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מרגש מאוד
      יישר כח לכל העוסקים במלאכה

    2. 4

      כל הכבוד הי'ה ממש ממש מרגש לשמוע!!!
      בפעם הבאה עושים תוכנית כזו רק ל -נשים בלבד!
      ישי לפידות נתת את כל כולך כאילו וזה מופע ברחבי הגלובוס -אשריך!
      וטוקר אין עליך !רק חבל שלא נשארת עם התלבושת בה הופעת בבוקר בבית הרב יוסף שם נראת חתיך פי אלף .

    3. 3

      יוסי טוב שבאת אבל היכן הכיפה?
      כאילו מה אתה מתביי'ש בה ?