סמוטריץ': "נתניהו פוגע בהתיישבות"

    אריאל שרפר No Comments on סמוטריץ': "נתניהו פוגע בהתיישבות"

    הגירוש מעמונה: ח"כ בצלאל סמוטריץ', ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ואישים נוספים ביקרו במקום בעת הגירוש הפראי: "ביבי חלש מול ערבים וחזק נגד יהודים"

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגירוש הפראי מעמונה. ישראל גנץ ראש המועצה האזורית מטה בנימין הגיע למקום ואמר: "אנחנו אחרי לילה קשה ושעות קשות, שבהם ממשלת ישראל בחרה לפנות שני מבנים שנקנו בעשרות מליוני שקלים ע"י יהודים, שהוגשו בקשות לאישור לפני תשעה חודשים מהמנהל האזרחי והוא בוחר שלא לאשר אותם. אחרי שבחאן אל אחמר, שבמטה בנימין, בית המשפט פוסק שלוש פעמים לפנות והמדינה לא מפנה. אז פה שני הקרוונים שהוצבו והוקשו בקשות למנהל האזרחי והוא לא מאשר אותם".

    גנץ הוסיף: "זה מה שיש לממשלת ישראל לעשות לפני הבחירות?! אנחנו רואים את זה בחומרה רבה! יש פה מאות בני נוער שפונו מפה, מראות קשים, זה דבר גרוע מאוד. ולא צריך להיות. אנחנו באים ליישב, ממשלת ישראל צריכה ליישב את הארץ, ולא לפורר אותה".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיע אף הוא למקום ואמר: "‏מאות בני נוער נפלאים, שחדורים באהבת הארץ ונאחזים בה במסירות, נמצאים עכשיו בעמונה בקור מקפיא וערוכים למחות נגד העוול של פינוי נוסף שם. שום ביקור מוצלח של ‎נתניהו בברזיל לא יאפיל על הפגיעה של נתניהו בהתיישבות. בידיו להכשיר חוקית את השיבה הביתה לעמונה תוך חמש דקות. ‏הוא מחליט לא לעשות זאת ומעדיף לפנות".

    סמוטריץ' הוסיף ואמר: "את עמונה הוא יפנה אבל את חאן אל אחמר לא. ביבי חלש מול ערבים וחזק נגד יהודים. הרוח הגדולה של הנוער הנהדר הזה תנצח".

    במפלגת "האיחוד הלאומי" הגיבו אף הם לגירוש ואמרו: "כנראה שקמפיין הבחירות של ראש הממשלה מתחיל בפינוי יהודים מאדמתם. הבתים בעמונה נרכשו כחוק. ראש הממשלה יכל לפתור את הבעיות הבירוקרטיות בהינף יד ולחזק את ההתיישבות .במקום זאת העדיף להמשיך במסורת אותה הנחיל כל הקדנציה שלו ולפרק ישובים יהודיים".

    "האצבע קלה על ההדק בכול מה שקשור להתיישבות היהודית ביהודה ובשומרון. לא ראינו את הפזיזות הזאת בחאן אל אחמר שעדיין יושבת על התילה וניראה שרחוק היום שהיא תהיה. ראש הממשלה נתניהו ,נמאס לנו מהבטחות ודיבורים. אנחנו רוצים מעשים. ככה לא מחזקים את ההתיישבות . ככה לא מכריעים טרור. את המצע הזה שלך בוחרי הימין לא ישכחו בקלפי".



    0 תגובות