ח"כ אשר: "הציבור מצפה מאתנו לאחדות"

    עמית דניאל No Comments on ח"כ אשר: "הציבור מצפה מאתנו לאחדות"

    בניגוד לרוח המנשבת בימים האחרונים, מנסה חבר הכנסת יעקב אשר לעצור את ניסיונות הפילוג בין "אגודת ישראל" ל"דגל התורה" וקורא לאחדות השורות: "נכון שכשהולכים לבד מביאים יותר קולות, אבל יש גם כוח לאחדות", אומר וקובע: "החלטות מוכרחות להתקבל בימים הקרובים"

    אשר ופרוש בכנסת צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יעקב אשר שוחח היום עם בצלאל קאהן בתכנית "מהדורת הבוקר" והתייחס להקדמת הבחירות ולאחדות השורות בתוך מפלגתו "יהדות התורה".

    "הציבור החרדי מצפה מאיתנו לאחדות", קבע אשר, "אתמול היתה שיחה טובה בין ליצמן לגפני. נכון שכשהולכים לבד מביאים יותר קולות, אבל יש גם כוח לאחדות. מקווה שנגיע להגשת הרשימות עם סיכומים מראש".

    לדבריו: "הכח שלנו יגדל אם נשכיל להגיע להסכמות על שוויון ברשימה ולהתאחד כמה שיותר מוקדם ולא להיכנס לויכוחים ועימותים עד ליום הגשת הרשימות כפי שהיה בעבר. ההחלטות הללו חייבות להתקבל כבר בימים הקרובים".

    על פעילותה של "דגל התורה" בחרבי הארץ, אמר ח"כ אשר: "דגל התורה נמצאת בהרבה מאד יישובים שאין בהם ציבור חרדי, יש הרבה פעילות של קירוב, יש מקומות כמו באר שבע , בית שאן ועפולה שאנו נמצאים שם כל השנה וזה מוכיח את עצמו, האתגר החשוב הוא שהציבור שלנו יתן לנו את הכח שנמשיך להילחם בשבילו".

    בהמשך סקר ח"כ אשר את פעילותה החברתית של המפלגה ואמר: "הקמפיין שלנו זו העשייה המבורכת שלנו בכל השנים האחרונות, מעבר לדאגה לנושאי הליבה והמהות, אנחנו גם מפלגה חברתית, היתה קדנציה טובה ואנחנו מתמקדים בפעילות גם בנושאי קודש וגם בדאגה לאזרח החרדי".



    0 תגובות