מחפשים דירה – אתם חייבים לקרוא את הכתבה הזו!

    עפר גדנקן No Comments on מחפשים דירה – אתם חייבים לקרוא את הכתבה הזו!

    מהפכת הנדל"ן בירושלים יוצאת לדרך ביריד דירות ענק וראשון מסוגו

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום רביעי ה-2.1, יתקיים יריד הדירות הגדול של ירושלים. מאות דירות יוצעו למכירה ביריד המתקיים זו פעם ראשונה, הצטרפו למהפכה!. ההרשמה ליריד בטלפון 077-7299504

    רכישת דירה חדשה תמיד מלווה בהרבה פחדים, חששות, לרוב זאת העסקה הגדולה ביותר שאנשים יבצעו בכל חייהם, שוק הנדל"ן בישראל תמיד נמצא על סדר היום הציבורי והשיח הכללי. אלפי זוגות צעירים מחפשים דירה ראויה למגורים וחוששים לרכוש דירות "על הנייר" ומעדיפים לראות את הנכס ולקבל מושג לפני ההשקעה הגדולה.  על מנת לרכוש דירה בצורה הבטוחה והנכונה ביותר, יש מספר פעולות חשובות שצריך לעשות ורבים לא יודעים מה הם צריכים לבדוק ובמה זה כרוך.

    יועץ משכנתאות, בנקים, ביטוח, שמאי, מתווך ועוד, זה רק חלק קטן מכאב ראש גדול שרוכשי הדירה יתקלו במהלך המסע לדירה. תפקיד יריד הדירות הראשון מסוגו בארץ הינו, לעשות סדר בכל הבלגן  עבור המשקיעים, ליצור חוויה נוחה, נעימה ובעיקר להוזיל עלויות, לחסוך זמן ולתת להם המגוון הרחב ביותר ביום אחד של פעילות.

    כמו כן, גם עבור המשקיעים רכישת הדירה גובלת לעיתים בטרטור גדול, מהן אחוזי התשואה שלי? בכמה אפשר להשכיר? האם כדאי לשפץ ולהגדיל את עלות השכירות? רואים עשרות דירות לא פוטנציאליות וללא שום ידע מקיף על הנכס. יריד הדירות הבדוקות מציע לרוכשים להגיע וביום אחד להיחשף למאות דירות שנבחרו בקפידה ולקבל את כל המידע באופן הבהיר ביותר.

    לכן, הוקם יריד הדירות הגדול למכירת דירות הבדוקות בירושלים – בו ניתן למצוא את כל התשובות תחת קורת גג אחת. עוד תוכלו למצוא ביריד, הרצאות מבעלי מקצוע בתחום הנדל"ן:  עו"ד, שמאים, יועצי מס, אדריכלים, יועצי משכנתא, סוכני ביטוח ועוד שיתנו מענה לשאלות בזמן אמת ולדירות פוטנציאליות.

    1

    שאלנו את חסי יודלביץ יוזמת היריד ובעלת משרד התיווך ישר ולנדל"ן מה הכוונה בדירות מובחרות "במשך השנים ראיתי את חוסר היושרה בתחום והחלטתי לעשות מהפך, הקמתי עסק שמבוסס על יושרה והגינות, מתוך אמונה שאפשר לעשות את הדברים בצורה הוגנת לכל הצדדים". משתפת יודלביץ

    "הדירות המובחרות נבדקו בקפידה בעקבות חוסר אמון שהרגשתי מצד הלקוחות שלנו, על כן החלטנו להרים את הכפפה וליצור סטנדרט חדש על מנת להקל ולהבטיח רכישה בטוחה. הדירות עוברות תהליך קפדני בו אנו בודקים שאכן המחיר ריאלי ונכון בהתחשב בשלל נתונים כמו:  מצב הדירה, אופציות וחריגות בניה, האיזור ועוד. בנוסף, עניין חשוב לא פחות מהמחיר עניין הרישום בטאבו, לא מעט נוכלים מציגים את מרכולם שאין אסמכתא מאושרת בידם ועל כן כל דירה שתשתתף ביריד תיבדק ברשויות. כמו כן, הדירות נבדקו שאין עליהן חובות ועיקולים והן עומדות בכל התקנים הנדרשים.

    עוד מוסיפה יודלביץ על ההחלטה להקים את היריד "החלטתי להקים את יריד הדירות הראשון מסוגו בירושלים מתוך רצון לשנות את כללי המשחק וממקום של שליחות לעזור לקונים ולמוכרים להפוך את תהליך הקנייה והמכירה למשהו קל ומהיר שישאיר להם טעם של חוויה עם חיוך על הפנים".

    "אני מזמינה את תושבי ירושלים והסביבה וגם את התושבים מחוצה לה שרוצים לעשות שינוי בדרך אל דירת החלומות להגיע ליריד הגדול ולהתרשם ממבחר הדירות וממגוון אנשי מקצוע שיתנו את כל התשובות לכל השאלות"



    0 תגובות