סיקור הרשויות • ראוכברגר: "בכיר באגודה אמר לי שהם רוצים להצטרף"

    איתי גדסי No Comments on סיקור הרשויות • ראוכברגר: "בכיר באגודה אמר לי שהם רוצים להצטרף"

    ירושלים: בכיר באגודה אומר כי הם מעוניינים להצטרף. ליאון ייתן יד חופשית לחרדים. בית שמש: ישיבה עירונית סוערת. אבוטבול ואגוד"י נעדרים. סיקור הרשויות ב'מהדורה המרכזית'

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקואליציות ברשויות מקומיות. במשדר מיוחד 'במהדורה המרכזית' סוקרו כלל זירות הרשויות ומאבקי חלוקת התיקים והקואלציות שהוקמו. האם אגודת ישראל יכנסו לקואליציה בירושלים ואיך ינהג משה ליאון עם הסיעות החרדיות והישיבה הסוערת בבית שמש.

    אליעזר ראוכברגר חבר מועצת העיר ירושלים (דגל התורה) אמר בראיון: "שוחחתי לפני זמן קצר עם בכיר באגודת ישראל שהביע בפני את רצונם להצטרף לקואליציה. יש עוד הרבה תפקדים ותקציבים שאגו"י יכולה לקבל. היעדים שלנו: מבני חינוך לציבור שלנו, טיפול בשכונות המעורבות, ופתרונות דיור".

    שמוליק גרינברג התראיין בשידור חי ממליאת עיריית בית שמש: "המליאה סוערת. הצלחנו למנוע את מינוי של איש הליכוד לסגן ר"ע. מנענו החלטה להוזיל את החניה בעיר הוותקיה, ונמנע העברת סגן לאגודת ישראל מכוח החלטת סיעה שקיבלנו. חברי אגו"י וראש העיר לשעבר חבר מועצת העיר משה אבוטבול נעדרים מהישיבה".

    הפרשן הפוליטי יוסי אליטוב התייחס לסגנון העבודה של משה ליאון: משה ליאון יהיה ראש עיר של פיזור סמכויות, הוא יתן לשס ודגל התורה לנהל לבד את עניינים. באשר לאגודת ישראל ליאון פגוע מכך שלא זכה לתמיכתם – פעמיים.



    0 תגובות