דרעי על ההישגים: "היסטורי – הקמנו אגף חדש לציבור החרדי"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי על ההישגים: "היסטורי – הקמנו אגף חדש לציבור החרדי"

    יו"ר ש"ס השתתף במסיבה חגיגית עם חברי מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס, לאור ההישגים הגדולים שקיבלה הסיעה בהסכם הקואלציוני מול ליאון. דרעי מנה את ההישיגם ביניהם אגף חדש: "הקמנו אגף חדש בשם משאבי חינוך – אגף שלא היה קיים עד עכשיו לציבור החרדי, ונראה את המהפכה בכל רחבי העיר", דרעי הוסיף כי טיל הקליטה יהיה לטיפול לעולים מצרפת. כניסת אגוד"י: "בקרוב הנושא יפתר"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיג בבירה. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי השתתף היום (רביעי) בישיבה חגיגית עם חברי סיעת ש"ס בירושלים ופעילים מרכזיים לאחר שאמש נחתם הסכם קואליציוני, עם ראש העיר, וזכו להישגים חסרי תקדים בירושלים.

    "זכינו להישגים ברמה היסטורית. אין בעל הנס מכיר בניסו״, אמר יו״ר תנועת ש״ס השר הרב אריה דרעי בישיבה חגיגית שקיים בלשכתו בהשתתפות חברי סיעת ש״ס בירושלים, ראשי המטות ובכירים נוספים. הישיבה התקיימה בעקבות חתימת ההסכם הקואליציוני של סיעת ש״ס עם ראש העיר ירושלים משה ליאון".

    על המו״מ הקואליציוני, אמר השר, "ראשית אני רוצה לשבח את ראש העיר משה ליאון שנהג בהגינות גדולה במהלך המו״מ הארוך שהיה לא קל, אבל גילינו אחריות ופעלנו מתוך מטרה להגיע לעמק השווה בלי רצון לכופף אחד את השני".

    פעלנו ליצירת קואליציה רחבה: "הבנו מראש העיר שהוא פועל ליצירת קואליציה רחבה מאד ולכן עושה מאמצים להכניס גם את סיעת התעוררות וגם את אגודת ישראל. יש נכונות לויתורים מכל הצדדים כדי שאגודת ישראל תיכנס ואני מאמין שהנושא ייפתר בקרוב".

    אגף חדש לציבור החרדי: "הוזרמו לירושלים תקציבים גדולים לבניית כיתות לימוד ובקדנציה הזו נלווה את הביצוע ונראה שינוי גדול. נושא החינוך ינוהל במשותף. הקמנו אגף חדש בשם משאבי חינוך – אגף שלא היה קיים עד עכשיו לציבור החרדי, ונראה את המהפכה בכל רחבי העיר".

    תיק הקליטה לצרפתים: "תיק הקליטה זה אחד הדברים החשובים שמתחילת הדרך שמנו למטרה. לסייע לעולים מצרפת שנמצאים בהמוניהם בירושלים. עד היום ציבור העולים המסורתי והדתי לא קיבל מענה. עכשיו בעז"ה נשנה את המצב".

    השר דרעי מנה את שאר התיקים והוועדות שש״ס השיגה, ועודד את הנציגים לפעול בתוך השכונות, להיות קשובים לפניות, ולתת דגש על נושא הנוער הנושר שהוא בעיה אקוטית בירושלים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      המבחן האמיתי של ראש העיר ושל החרדים יהיה אם ימנעו את מצעד הגאוה בעיר הקודש.