שוהה בלתי חוקי, ללא רישיון נהיגה נתפס מבריח תותים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שוהה בלתי חוקי, ללא רישיון נהיגה נתפס מבריח תותים

    "אל תמכור לנו": אתמול סיכלה המשטרה הברחת תותי שדה וערמונים, על ידי שוהה בלתי חוקי, שעל פי החשד גודלו בשטחים ללא כל פיקוח, תוך שהסתירם במשאית וכאשר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרים שפעלו אתמול בוואדי גו'ז במזרח ירושלים, הבחינו במשאית שעוררה את חשדם ועצרו אותה לבדיקה. כאשר התבקש החשוד להציג מסמכים ניסה להתל בשוטרים והציג עצמו כתושב ישראל, השוטרים אשר חשדו בו המשיכו לתחקר אותו ואז התחוור להם כי החשוד שוהה בלתי חוקי שנוהג במשאית כאשר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה תוך סיכון משתמשי הדרך.

    השוטרים החלו מיד בחיפוש במשאית ומצאו בתא המטען של המשאית יותר מ 80 קרטונים עם תותים וערמונים שעל פי החשד גודלו בשטחים ללא פיקוח על אופן בו גודלו או החומרים ששימשו לגידולם.

    כאמור, החשוד בן 28 תושב שטחים הובא לחקירת משטרה אליה הצטרפו אנשי יחידת הפיצוח של משרד החקלאות. המשאית והתכולה נתפסו על ידי אנשי יחידת הפיצוח למטרת חילוט והשמדה.

    מעבר לסכנה הבריאותית שעלולה להיגרם מאכילת מזון לא מפוקח, הפעילויות המשטרתי סיכל הברחה שפוגעת בסוחר הפועל על פי החוק ומנעה סכנה בריאותית לציבור, לצד פעילות אל מול אותם שוהים בלתי חוקים המסכנים את הציבור כאשר נוהגים בישראל ללא רישיון נהיגה ומסכנים את תושבי ואזרחי המדינה המשתמשים בדרך.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא מבריח ולא תותים.:)