חתימת ההסכם בבירה: קואליציה מול אופוזיציה – מי המרוויח ומי יתעורר

    איתי גדסי No Comments on חתימת ההסכם בבירה: קואליציה מול אופוזיציה – מי המרוויח ומי יתעורר

    מרוויחים מול שאננים: טובי הפרשנים הפוליטיים בשיח מעניין, על ההסכם בין ליאון לדגל התורה וש"ס, ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן | האם הדרישות של אגודת ישראל נכונות או מוגזמות? והאם השטח החסידי יתעורר לאחר ההפסד | (פרשנות)

    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרכבת הקואליציה בירושלים: הערב (שלישי) חתמו מפלגות 'דגל התורה' ו'ש"ס' לקואליציה של ראש העיר אותו הריצו, משה ליאון. השלל אותו קיבלו המפלגות מראש העיר, רב מאוד. בכירי הפרשנים התייחסו לחתימת ההסכמים בבירה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    אריה אהרליך: "אם אגודת ישראל תשאר באופוזיציה זה יכול לשרת אותה בכך שהשטח החסידי בעיר יתעורר, אנשים יבינו מהי המשמעות של שאננות ביום הבחירות".

    יהודה אבידן: "ש"ס ודגל ילחמו על קדושת ירושלים לא פחות מ'אגודת ישראל'. ישיבה באפוזיציה היא כמעט ולא מאפשרת לשרת את הציבור".

    מאיר הירשמן: "זו פעם ראשונה שלכאורה נשמעת הטענה שבגלל שמישהו הפסיד בבחירות צריך לפצות אותו. כל מפלגה צריכה להתמודד עם תוצאות הבחירות. אי אפשר לדרוש את מה שמגיע למפלגה גדולה, כשאתה מפלגה קטנה".

    נציג 'דגל התורה' בירושלים הרב ישראל קלרמן: "אנחנו ממש הרגע חותמים על ההסכם הקואליציוני. לראשונה ראש עיר בירושלים התחייב לשמור על קדושת העיר, ולתת שירות הגון לחרדים בשכונות מעורבות. זה בנוסף על שלל התפקידים שנקבל כדי לשרת את הציבור".



    0 תגובות