ליברמן: "מצפה מהקואליציה לעלות להצבעה את עונש מוות למחבלים"

איתי גדסי No Comments on ליברמן: "מצפה מהקואליציה לעלות להצבעה את עונש מוות למחבלים"

בישיבת סיעה בירך שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, על קידום חוק "גירוש משפחות המחבלים" וחוק מרקם החיים ביו"ש, אך לצד זה, קרא לעלות להצבעה שנייה ושלישית, את חוק "עונש מוות למחבלים"

ליברמן היום צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו', לשלל החוקים שמנסה להעביר הקואליציה ועקץ אותם על אי העברת חוק עונש מוות למחבלים, וריבוי התפקידים של ראש הממשלה.

ליברמן בישיבת סיעה: "אני ראיתי יוזמות חקיקה בנושאים נכונים לכיוונים נכונים, כמו בנושא של הסדרת ההתיישבות הצעירה והעברת בני משפחות מחבלים למקום מגורים חדש, כל זה מבורך. אבל אני סבור שקודם כל חייבים להשלים את אותן הצעות החוק, שכבר מונחות על השולחן, שחלקן עברו קריאה ראשונה או קריאה טרומית ויש להכין אותן לקריאה שנייה ושלישית".

עוד הוסיף ליברמן: "אני כמובן מדבר קודם כל על חוק עונש מוות למחבלים וגם על ביטול קיצור מאסר שליש למחבלים היושבים בכלא הישראלי. החקיקה הזאת היא חקיקה ביוזמת 'ישראל ביתנו' ואנחנו בהחלט רוצים בנושאים הללו לשתף פעולה עם הקואליציה ומצפים שלא רק אנחנו נתמוך ביוזמות של הקואליציה, אלא גם החקיקה שלנו תזכה לתמיכת הקואליציה".

במהלך דבריו התייחס ליברמן למינוי ראש הממשלה לשר הביטחון: "אנחנו נצביע נגד המינוי, יש לנתניהו יותר מידי תפקידים".



0 תגובות