אילטוב תוקף את סלומיאנסקי: "מונע את חוק עונש מוות למחבלים"

איתי גדסי No Comments on אילטוב תוקף את סלומיאנסקי: "מונע את חוק עונש מוות למחבלים"

בסיעת "ישראל ביתנו" מאוכזבים מאי קידום הצעת חוק עונש מוות למחבלים וכעת, כשהם מחוץ לקואליציה, הם מצאו את האשם באי העברת החוק – ח"כ ניסן סלומיאנסקי

ליברמן ואילטוב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת ישראל ביתנו ויוזם חוק עונש מוות למחבלים, ח"כ רוברט אילטוב, שיגר לפני זמן קצר מכתב ליו"ר ועדת החוקה, ח"כ ניסן סלומינסקי בדרישה לקיים באופן מיידי דיון והצבעה בנושא חוק עונש מוות למחבלים.

"הנני פונה אליך בדרישה לקיים בדחיפות הצבעה על הצעת חוק העונשין (תיקון – גזר דין עונש מוות למורשע בנסיבות טרור), התשע"ח-2017 (הידועה כהצעת חוק עונש מוות למחבלים) בוועדת החוקה, חוק ומשפט אשר הינך יושב בראשה", כתב אילטוב.

"הצעת חוק עונש מוות למחבלים עברה בקריאה טרומית והועברה לוועדת החוקה, חוק ומשפט לפני למעלה מ-11 חודשים. רק לאחר לחץ כבד מצידי ומצד סיעתי נענית לבסוף לבקשותינו לערוך דיון בהצעת החוק בוועדה. טרם הדיונים, הוסכם לנו כי בסוף הדיון השני תיערך הצבעה על הצעת החוק והיא תועבר לקריאה ראשונה, אך ההצבעה לא התקיימה. לאחר בקשות נוספות מצידי לקיים הצבעה על הצעת החוק, ערכת דיון נוסף אך גם בו מנעת באופן מכוון הצבעה בנימוק כוזב לפיו אין רוב קואליציוני להצבעה", הוסיף.

לדבריו: "במשך 11 חודשים מנעת פעם אחר פעם מלקדם את הצעת חוק עונש מוות למחבלים לקריאה ראשונה וזאת בניגוד להסכמות שסיעת "ישראל ביתנו" הגיעה עם הקואליציה, הן לפני עזיבתה והן אחריה. לצערי, הנך פועל על פי שיקולים פוליטיים צרים. מדובר בהתנהלות פסולה שאיננה באה לטובת הציבור".

"הצעת חוק עונש מוות למחבלים היא הצעת חוק חשובה שמטרתה להעביר לגורמי אכיפת החוק את רצון הכנסת, שהינה הריבון, להחמיר את הענישה ולגזור עונש מוות למחבלים, וזאת לאור התנהלותה של מערכת אכיפת החוק שהפכה את הדם היהודי להפקר. לאור האמור לעיל, הנני דורש ממך לקיים דיון והצבעה על הצעת חוק עונש מוות למחבלים באופן מיידי בוועדת החוקה, חוק ומשפט".



0 תגובות