מטורף: שיירת רכבים טסה על כביש 90 – תוך סיכון חייהם של נהגים רבים

    בנצי לייזרוביץ 6 Comment on מטורף: שיירת רכבים טסה על כביש 90 – תוך סיכון חייהם של נהגים רבים

    רוצחים על הכביש: מספר כלי רכב תועדו על ידי מזל"ט של המשטרה, שהם נוסעים במהירות מופרזת על כביש 90 הידוע בתאונותיו הקטלניות. במהלך הנסיעה נהגים רבים ירדו לשול הכביש, בכדי להמנע מתאונה חזיתית | צפו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל 26 עבירות מסכנות חיים. כתב אישום חמור הוגש ע"י המשטרה כנגד 3 נהגים שנסעו יחד בשיירה במשך מאות קילומטרים ותועדו כשהם מבצעים את העבירות – מעצרם הוארך עד החלטה אחרת.

    "צפייה בסרטונים אינה יכולה להשאיר את הצופה אדיש. מדובר בנהיגה שלא ניתן להגדיר אותה אלא כמטורפת, ואולי נכון יותר לכנותה טיסה, תוך התעלמות מוחלטת מהרכבים האחרים הנמצאים על הכביש". ציין בהחלטתו כב' השופט ארנון דראל, בית משפט המחוזי בירושלים.

    בתאריך 29.11.18, קיים מחוז ירושלים פעילות ממוקדת מהאוויר ומהיבשה שכללה שילוב צוותי משטרה סמויים ומסוק משטרתי כנגד שיירות רכבים הנוסעים יחד בפרעות ומבצעים עבירות מסכנות חיים, תוך התעלמות מוחלטת מציבור משתמשי הדרך, תוך דגש על כביש 90 בו אירעו בחודשיים האחרונים תאונות קטלניות שהביאו למותם של 18 בני אדם.

    במהלך הפעילות תיעדו צוותי המשטרה שיירת רכבים שעשתה דרכה מכיוון אילת לכיוון ירושלים, כאשר הרכב המוביל ואחריו 2 רכבים נוספים, מבצעים מעל 26 עבירות מסכנות חיים שכללו בעיקר עקיפות של רכבים בודדים ושורות רכבים תוך חציית קו הפרדה רצוף במהירות של כ – 200 קמ"ש וגרמו לרכבים בנתיב הנגדי לסטות לשול הדרך על מנת להימנע מתאונה חזיתית.

    צוותי המשטרה על הקרקע נערכו מיד לעצירת שיירת הרכבים על מנת להפסיק את ביצוען של העבירות טרם התרחשותו של אסון, ובמחסום שהקימו על הכביש הצליחו להאט בבטחה את 3 הרכבים, ונהגיהם (שנות 20-30, ירושלים) נעצרו לחקירה שהובילה לאיתור עבירות נוספות שבוצעו ע"י אחד מהם בראשית חודש נובמבר. כמו כן רישיון הנהיגה של כלל החשודים נפסל.

    עוד תפסו השוטרים את 3 הרכבים ומצלמות הדרך שלהם שתיעדו את כל הנסיעה.

    החשודים נחקרו במשטרה ותוך מספר ימים הגישה יחידות תביעות התעבורה של המשטרה כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד 3 הנהגים שכלל אישומים בגין:
    – עקיפה מסוכנת כשהדרך לא פנויה.
    – עקיפה בניגוד לקו הפרדה רצוף.
    – מהירות בלתי סבירה בתנאי הדרך.
    – נהיגה פוחזת של רכב.
    – עקיפה \ סטיה לעקיפה בצומת.
    – נהיגה שלא בכיוון החץ.
    – אי ציות לתמרור 815.

    בית משפט המחוזי בירושלים האריך את מעצרם של החשודים עד להחלטה אחרת.

    במשטרה מציינים, המבצע הסמוי שנרקם במיוחד כנגד עברייני הכביש וכלל בתוכו את האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, הוביל לתפיסתם ומעצרם של החשודים בגין שורה ארוכה של עבירות מסכנות חיים תוך נהיגה בקלות ראש והתעלמות מוחלטת ממשתמשי הדרך ובהם משפחות וילדים, ושבנס לא הסתיימו באסון.

    כנגד נהגים אלו אנו פועלים במשך כל ימות השנה במגוון המישורים, וננקוט כנגדם ביד קשה ובלתי מתפשרת כפי שעשינו במקרה זה של הגשת כתבי האישום תוך ימים בודדים.

    צפו בנהיגה המסוכנת:



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הכביש זה מקום של משוגעים אני לא מבין מה הם רוצים מהם והמשטרה עושה את זה רק באישור אז זה יותר טוב…………….

    2. 5

      קיוויתי שזה ערבים, בכיתי כשראיתי שהם חרדים

    3. 2

      הם ראוים לכל עונש !!!!
      כמה פעמים אנו נוסעים ורןאים כאלה התנהגויות ומסננים חבל שאין משטרה באיזור…
      אז כשתופסים שיתנו להם עונש כבד אנא!!!!

    4. 1

      אני בטוח שזה לא הפעם הראשונה שהם נוהגים ככה רק הפעם תפסו אותם והם ישלמו את המחיר על כל הפעמים שלא תפסו אותם אנשים כאלה צריכים לשבת בכלא בלי קשר לחזות כזה או אחרת