מסע ההכפשות כנגד המפכ"ל המיועד: "לא בוצעה הכנה לפוליגרף"

    איתי גדסי No Comments on מסע ההכפשות כנגד המפכ"ל המיועד: "לא בוצעה הכנה לפוליגרף"

    במשרד לביטחון פנים תוקפים את הניסיון להרשיע את משה אדרי ללא כל בדיקה לעומק. בניגוד לפרסומים כביכול תיאם וקיבל הכנה לקראת בדיקה הפוליגרף, במשרד מבהירים: "ניצב בדימוס אדרי נענה לדרישת הועדה לביצוע הבדיקה באופן מיידי ולא היה הגורם שקבע את זהות המכון או הבודק"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת בדיקת הפוליגרף. יו"ר הועדה למינוי בכירים שלח את המפכ"ל המיועד ניצב בדימוס משה אדרי לעבור בדיקת פוליגרף תעסוקתית, אף שלא היה לו הסמכות החוקית לכך. מיצב אדרי הלך לבדיקה ויצא זכאי. כל זה לא שינה במאום את החלטת השופט גולדברג שהתעקש לפסול את אדרי. היום (רביעי) פתחו כלי התקשורת ב'חשיפה' כי ניצב בדימוס אדרי נפגש עם המכון הפוליגרף לפני הבדיקה ולא יידע את הוועדה על כך.

    במשרד לביטחון פנים משיבים לטענות שמבקשות לפסול בכל דרך את ניצב בדימוס משה אדרי: "בהמשך למסע ההכפשות והרדיפות התקשורתי כנגד ניצב (בדימוס) אדרי עם ההכרזה כי הוא המועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, אנחנו עדים לעוד כתבה מעוותת שפורסמה מבלי לבקש את התייחסותו של ניצב בדימוס אדרי".

    עוד נמסר: "יובהר כי עוד טרם החליטה הועדה על דרישתה לביצוע בדיקת פוליגרף ועוד קודם לקביעת היועץ המשפטי לממשלה את זהות מכון הפוליגרף, פנה ניצב בדימוס אדרי להתייעצות באשר ליכולתו הבריאותית לביצוע בדיקת פוליגרף במידה ויידרש לעשות כן, לאור עברו הרפואי. בהתייעצות כלל לא בוצעה הכנה לביצוע הפוליגרף וכן, בניגוד מוחלט לתיאור בכתבה, ניצב אדרי לא תאם ולא ביקש דבר מהבודקת. בדיקה זו היתה מבוצעת בכל מקרה על ידי ניצב אדרי גם לאחר החלטת הועדה".

    פרטי הפגישה: ניצב אדרי לא הכיר את הבודקת ולא שכר מעולם את שירותיה אלא פגש אותה כבודקת מוסמכת לביצוע בדיקות פוליגרף. אין לו שום קשר לבודקת שנבחרה פרט לפגישת הבירור הרפואי שהתקיימה ביניהם, כאמור עוד טרם החליטה הועדה כי עליו לבצע בדיקת פוליגרף תעסוקתי.

    ניצב בדימוס אדרי נענה לדרישת הועדה לביצוע הבדיקה באופן מיידי ולא היה הגורם שקבע את זהות המכון או הבודק. ניצב בדימוס אדרי עבר בהצלחה את בדיקת הפוליגרף שהינה בדיקה מקצועית, אותה הוא מוכן לבצע בכל מכון שידרש.

    לסיום נמסר מהמשרד לביטחון פנים: כל ניסיון להציג את הדברים אחרת הינו חלק ממסע מתוזמר של פגיעה בשמו הטוב של ניצב (בדימוס) אדרי.



    0 תגובות