חברת נת"ע הודיעה לעיריית ב"ב: "החוזה מבוטל – העבודות יתבצעו בשבת"

    איתי גדסי No Comments on חברת נת"ע הודיעה לעיריית ב"ב: "החוזה מבוטל – העבודות יתבצעו בשבת"

    לאחר שהפקיע שר התחבורה ישראל כץ את אדמות רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק מידי העירייה, בכדי להתיר עבודות בשבת, הודיע חברת נת"ע על ביטול ההסכם ביניהם הקובע "כי עבודות הרכבת לא יתבצעו בשבת" | ראש עיריית בני ברק לשעבר זייברט: "חמש שנים עבדו בלי הפקעה ובתיאום ורק כאשר החלו לעבוד בשבת – באה ההפקעה"

    צילום: נת"ע
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שעיריית 'בני ברק' סירבה לביצוע עבודות ביום שבת קודש בשטחה על ידי חברת נת"ע הבונה את פרוייקט 'הרכבת הקלה' בגוש דן. הודיעה חברת נת"ע לעיריית 'בני ברק' כי החוזה מולה מבוטל לאור 'ההתנכלות' של העייריה לדבריה עקב העבודות המבוצעות בשבת.

    החברה ביטלה באופן חד צדדי את ההסכם מול עיירית בני ברק. ההסכם בין הצדדים קובע כי לא יהיו עבודות במהלך השבת וכך התחייבה החברה לשמור. פתאום טוענים בחברה כי אין אפשרות לעצור את העבודות בשבת בגלל סכנה הגובלת בפיקוח נפש.

    כזכור, בית המשפט המחוזי התיר לנת"ע לעבוד בשבת, אך בחברה טוענים כי בעירייה מתנכלים ולא מאפשרים להם לעבוד כראוי. ביום שישי האחרון חתם שר התחבורה ישראל כץ, על הפקעת אדמות רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, מידי העייריה כדי שיוכלו להצמשיך לעבוד בשבת ללא הפרעות. חברת נת"ע הולכת ראש בראש מול עיריית בני ברק ומפרה הסכמים רק בשביל לעבוד בשבת.

    WhatsApp Image 2018-11-27 at 09.56.42

    עיתון 'המודיע' מביא את דברי ראש עיריית בני ברק לשעבר על ביטול ההסכם שנחתם בתקופתו: "חמש שנים עבדו בלי הפקעה ובתיאום ורק כאשר החלו לעבוד בשבת – באה ההפקעה כדי לסכל מניעת העירייה את חילולי שבת".

    ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "כל ניסיון לקשור בין הליכי הפקעות שגרתיים המבוצעים באלפי מקומות בארץ בהתאם לקביעת לחוק ולהמלצות וועדות מקצועיות לבין נושא השבת בבני ברק- הוא משולל כל יסוד".



    0 תגובות