ח"כ אשר על טיסת השבת: "אל על לא הפיקה לקחים – יתקיים דיון בכנסת"

איתי גדסי 1 Comment on ח"כ אשר על טיסת השבת: "אל על לא הפיקה לקחים – יתקיים דיון בכנסת"

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) תוקף את חברת התעופה 'אל על' על פרשת "טיסת השבת" לדבריו: "כל הציבור החרדי הוכפש מהנסיון להדביק מעשי אלימות לחרדים", אשר גם הבטיח שיתקיים דיון על הפרשה בכנסת: "אני רוצה לדעת איך זה קרה, והאם ב'אל על' הפיקו לקחים"

ח"כ יעקב אשר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טיסת השבת. ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין היום (ראשון) לרדיו 'קול חי' והתייחס לפרשה המסעירה את המגזר החרדי, "טיסת השבת" של חברת "אל על" המאיימת לקרוע את הקשר בין החברה לציבור החרדי: "הסיפור לא יורד מסדר היום כי הציבור החרדי כולו הוכפש מבלי להבין את מצוקת הנוסעים, אנשים שהקפידו כל חייהם לא לחלל שבת וכעת היו בסיכון של חילול שבת".

עוד הוסיף ח"כ אשר: "בנוסף אחד לא עשה כאן גמ"ח עם הנוסעים, הם שילמו במיטב כספם על הטיסה הזו. לא שמענו הודעה של אל על שיש הפנמה והפקת לקחים".

ח"כ אשר הודיע כי ביקש לערוך על כך דיון בכנסת: "פניתי לנשיאות הכנסת בבקשה לקיים דיון בועדת הכלכלה בנושא כי חוץ מההתנצלות כלפי הציבור החרדי, אני רוצה לדעת איך זה קרה, ומה הנהלים והמסקנות שהפנימו באלעל כדי למנוע מקרים כאלו".

כזכור, טיסה של 'אל על' שיצאה מניו יורק הייתה אמורה לנחות בישראל שעות בודדות לפני כניסת שבת. אך לטענת הנוסעים, איחור של חמש שעות בהגעת הדיילות לטיסה גרם לאיחור הגדול. מנגד בחברה טוענים כי מזג האוויר קיצוני, והתפרעות אלימה של נוסעים כנגד הדיילות גרם לאיחור הגדול. הטיסה נחתה באתונה מחשש לחילו שבת, שם העבירו הנסועים שומרי השבת את השבת ורק במוצ"ש חזרו לישראל".



1 תגובות

מיין תגובות