בנט: "נתניהו הסכים להעביר אלי את תיק הביטחון; אין ממשלת ימין"

איתי גדסי No Comments on בנט: "נתניהו הסכים להעביר אלי את תיק הביטחון; אין ממשלת ימין"

שר החינוך נפתלי בנט טוען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הסכים להעביר אליו את תיק הביטחון אבל, על אף זאת, ההליכה לבחירות בלתי נמנעת: "אי אפשר לנהל מדינה עם 61 חברי כנסת בקואליציה" | על ההאשמות בהפלת ממשלת ימין: "הממשלה איננה ממשלת ימין"

בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני בטחוני נפתלי בנט, אמר הערב כי בפגישה שנערכה בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסכים האחרון להעניק לו את תיק הביטחון, אך בכל זאת, הדבר הנכון כעת הוא ללכת לבחירות. "אי אפשר לנהל ממשלה עם 61 חברים. אם מורידים מהחישוב את החכי"ם "המורדים", אנחנו נשארים עם 56 חברי כנסת בקואליציה". את הדברים אמר בריאיון לחברת "החדשות".

בנט תקף את שר הביטחון היוצא אביגדור ליברמן ואמר: "ליברמן הרס את הביטחון, הסיר אחריות והפיל את הממשלה". באשר למדיניות הממשלה הנוכחית, אמר בנט: "ממשלה שלא מפנה את חאן אל אחמר ולא מרתיעה מחבלים – איננה ממשלת ימין".

לדברי השר בנט, הבחירות הקרובות לא יהיו על זהות ראש הממשלה משום שלדעתו, יהיה זה בכל מקרה נתניהו. "בבחירות הקרובות נדע האם שוב ליברמן יוכל למשוך שמאלה או שיצביעו ימין ויקבלו ממשלת ימין".

בנט חזר על דבריו ממסיבת העיתונאים ביום חמישי ואמר: "לא הייתי עוזב את התפקיד שלי לשום תפקיד אחר מלבד הביטחון. אנחנו נמצאים במשבר אמון בטחוני והפסקנו לחשוב שאנחנו יכולים לנצח. יש לנו צבא מצוין, יש לנו רמטכ"ל מצוין, אבל צריך הנהגה אחרת", אמר.



0 תגובות