גבאי: "אני לא אדבר עם חמאס ולא אסגור איתו עסקאות"

    איתי גדסי No Comments on גבאי: "אני לא אדבר עם חמאס ולא אסגור איתו עסקאות"

    על רקע המשבר הקואליציוני בהתפטרות שר הביטחון, קורא יו"ר המחנ"צ להקדים את הבחירות, גבאי התייחס להתפטרות ותקף: "לצערי נתניהו העדיף את הפוליטיקה הקטנה ומינה אדם לא מתאים לתפקיד שר הבטחון. זה הוביל אותנו לכך שהחמאס, מחליט מתי שר הבטחון שלנו יתפטר"

    יו"ר המחנ"צ אבי גבאי
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההתפטרות הדרמטית של שר הביטחון אביגדור ליברמן, גורמת לזעזוע קשה בקואליציה, מביאה עליה את האופוזיציה שמעוניינת להקדים את הבחירות בעיתוי שאינו נח פוליטית לראש הממשלה, עקב הביקורת הקשה מבית. היום (רביעי) התייצבו יו"ר המחנ"צ אבי גבאי וראש האופוזיציה ציפי לבני ותקפו את הממשלה: "יום שבו הציניות קורסת אל תוך עצמה ומביאה להתפרקות הממשלה. צריך ללכת לבחירות עכשיו".

    אבי גבאי אמר: "קראתי אז לראש הממשלה להתעשת רגע לפני, ולזכור שבטחון נשען על אנשים ועל מנהיגות ולא רק על טנקים ומטוסים. לצערי נתניהו העדיף את הפוליטיקה הקטנה ומינה אדם לא מתאים לתפקיד שר הבטחון. הפוליטיקה הזו הובילה אותנו לכך שהחמאס, ארגון טרור, מחליט מתי שר הבטחון שלנו יתפטר".

    גבאי סיפר על ביקורו בדרום: "חבריי ואני פגשנו אתמול את תושבי הדרום. ראינו את הבתים שנהרסו, את הפחד, את אובדן התקווה. ראש הממשלה אמר השבוע שאין לו פתרון לטרור מעזה.בממשלה בראשותי, ראש הממשלה לא יהיה בו זמנית גם שר החוץ, גם שר הבטחון וגם שר הבריאות".

    לא אדבר עם חמאס, הצהיר גבאי: "ממשלה בראשותי לא תדבר עם החמאס ולא תסגור איתו עיסקאות אלא תגייס את כל הכוחות האזוריים והבינלאומיים, כדי לטפל ברצינות ובאומץ בטרור מעזה. נתניהו וליברמן העבירו מזוודות כסף לטרור – כי הם מורגלים בפוליטיקה הצינית של הדילים והקומבינות. אנחנו מוכנים לבחירות, ואנחנו ננצח".



    0 תגובות