עכשיו הזמן לרכוש רכב חדש

עפר גדנקן No Comments on עכשיו הזמן לרכוש רכב חדש

סוף השנה היא הזדמנות נהדרת להתחדש ברכב חדש ומפנק. אלדן, חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות בישראל, מזמינה אתכם ליהנות מחגיגת הטבות מיוחדות לרגל סוף השנה בכל סניפי אלדן. באלדן מציעים לכם מגוון רחב של דגמים מיד ראשונה ורכבים חדשים "אפס קילומטר", מסלולי מימון אטרקטיביים ועד 100% מימון ופתרונות טרייד-אין מלאים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברכישת רכב באלדן תיהנו כמובן גם משיטת "הקניה הבטוחה", הכוללת תעודת זהות לרכב – שקיפות מלאה לפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות, מבחן אלדן – בדיקת קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכניים וניקיון כללי ואחריות מורחבת – על המנוע ועשרת המכלולים העיקריים ברכב וללא כל השתתפות עצמית. בנוסף אלדן מציעה לכם את שירות "לא מתאים לך? תחזיר!", לוקחים את הרכב החדש, בודקים, נוסעים, מתנסים ואם הוא לא מתאים לכם – פשוט מחזירים ומשלמים דמי שכירות מינימליים על ימי השימוש ברכב בלבד! (בכפוף לתנאי המימוש והזכאות).

'אלדן' הינה חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות במשק מזה כ 50 שנה. החברה מפעילה עשרות אלפי רכבים במגוון דגמים באמצעות עשרות סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה מאות עובדים. החברה שמה דגש על הענקת חווית שירות יוצאת דופן ללקוחותיה, ללא סוכנים או מתווכים, ועל פי סטנדרט איכות ומקצועיות גבוהים ביותר.

לפרטים נוספים חייגו 3003* מכל טלפון.



0 תגובות