נתניהו: "היינו כפסע לפני מבצע צבאי בעזה" ומבהיר: "אין פתרון מדיני"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "היינו כפסע לפני מבצע צבאי בעזה" ומבהיר: "אין פתרון מדיני"

    "עניין הצוללות ירדו למצולות" כך אמר ראש הממשלה במסיבת העיתונאים בצרפת בהתייחסו לפרשת השחיתות בצוללות | על ההסדרה מול עזה: "חמאס בם כמו דעאש אין פתרון מדיני מולם" | על ההסדרה: "מנסים לבדל את האוכלוסייה מהשלטון" | ועל איזה כתב איים נתניהו שינהג בו כטראמפ?

    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימים נתניהו ערך מסיבת עיתונאים היום (ראשון) במהלך ביקורו המדיני בצרפת, במסגרת הטקס לציון 100 שנה למלחמת העולם הראשונה. כלל כ-70 מנהיגים מהעולם הגיעו אל פריז, ביניהם: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדמיר פוטין. ראש הממשלה לקח פסק זמן מהאירועים וערך מסיבת עיתונאים ארוכה יחסית בה ענה לשאלות העיתונאים.

    ‏נתניהו לא ענה מפאת הנושא הביטחוני הסובב את מכירת הצוללות למצרים: "גרמניה מדינה ריבונית. מכירת הצוללות למצרים זה נושא ביטחוני רגיש ואיני מדבר עליו בתקשורת. זה לא שייך לתחום הפלילים או אי הסדרים".

    עוד אמר ‏נתניהו בעניין הצוללות: "לא כדאי להסיק מסקנות בפרשת הצוללות לפני סוף התהליך. תהליכי הרכש מלווים בהרבה דיונים ופרוטוקולים. דברים יתבררו. הדיונים בקבינט רציניים ועוסקים באיזה מערכות נשק אני צריכים אל מול האיומים".

    צפו נתניהו על הצוללות:

    ‏נתניהו התייחס למצב הביטחוני האזורי: "בעולם המורכב שאנו נמצאים בו שאנו מאויימים על ידי איסלם קיצוני – העובדה שיש לנו עוצמה ביטחונית היא חיונית לקיום שלנו".

    ‏רה"מ על המצב בעוטף עזה: "אם אני יכול להשיג שקט בלי לסכן את ילדים, ולא להיכנס למהלכים צבאיים, אז אני מעדיף את זה. זה מה שאני עושה, אני לא מוותר על הילדים בכרם שלום. אני חושב שהם עכשיו בתקופת רגיעה. אני אעשה מה שצריך כדי שזה יימשך"

    ‏רה"מ בהתייחס למצב המתוח בדרום: "היינו קרובים מאוד, כפסע, מהפעלת כוח מירבי בעזה – אני חושב שחמאס הבין את זה, והייתה פה התפכחות"

    ‏רה"מ במסיבת העיתונאים בפריז: "אין פתרון מדיני לעזה, כמו שאין פתרון מדיני לדאעש. אני אף פעם לא מנעתי כניסה של מזון, דלק לעזה. אנחנו מנסים לבדל בין האוכלוסייה לבין השלטון שלו. זה קשה, אבל אנחנו מנסים למנוע קריסה הומניטארית".

    ‏רה"מ נתניהו במענה לשליח חדשות עשר ‎ברק רביד לאחר שנשאל על מעורבות מקורביו בפרשת הצוללות: "אתה לא רוצה שנעשה את CNN עוד הפעם". זאת, על רקע התקרית בה התעמת נשיא ארה"ב טראמפ עם כתב רשת CNN

    צפו בשאלת העיתונאי ברק רביד שלא הרפה:



    0 תגובות