הלם בטלז סטון: ראש המועצה הרב אברהם רוזנטל ז"ל

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הלם בטלז סטון: ראש המועצה הרב אברהם רוזנטל ז"ל

    תושבי טלז סטון נדהמו הבוקר לשמוע על פטירתו הפתאומית של ראש המועצה הרב אברהם רוזנטל ז"ל לאחר דום לב | הלוויתו יוצאת מטלז סטון דרך שמגר לכיוון הר הזיתים, שם ייטמן

    ר' אברהם רוזנטל ז"ל צילום: יעקב כהן
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלם בטלז סטון. ראש המועצה הרב אברהם אהרון רוזנטל ז"ל, נפטר מדום לב פתאומי, בן 71.

    רוזנטל נבחר בבחירות האחרונות לקדנציה חמישית ללא בחירות, לאחר הסכמה שהושגה עם בכירי מפלגת דגל התורה לפיה יפרוש מתפקידו בעוד כשנה עבור יצחק רביץ.

    במפלגת "דגל התורה", הגיבו לידיעה המצערת: "'דגל התורה' אבלה וכואבת על פטירתו הפתאומית של ראש מועצת קרית יערים, הרב אברהם רוזנטל ז"ל, שהיה עשרות שנים בהנהגת קרית יערים, טלז סטון, ופעל לפיתוחה ושגשוגה של הישוב, ועסק רבות לאורך כל השנים למען הציבור ולמען פיתוח הישוב וקידומו, ובמשך כל השנים שמר על צביונה והיותה עיר חרדית קריה נאמנה. ההלוויה תתקיים היום בשעה 10:00, וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'".

    מסע הלוויה יצא בשעה 10:00 מבית הכנסת חסידים ברחוב הרב בלוך בכניסה לקרית יערים טלז סטון. משם תמשיך הלוויה לשמגר, שם ימשיך מסע הלוויה ב-11:00. משמגר תמשיך הלוויה להר הזיתים, שם ייטמן.

    ת.נ.צ.ב.ה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אי אפשר לעשות חשבונות שמים אבל יש אנשים שצריכים לעשות חשבונות הוא היה בן אדם ענק בענווה בצניעות בחסד ובהכל ,אחרי מה שדגל התורה עשו לו ובלי להיכנס לשמות תאמינו לי שאני ללכת עם כיפה ברחוב מישהו צריך להתעורר ולא רק להצטער אלא לדאוג שדברים כאלה לא יקרו די לעסקונה הקקהבונה