ש"ס ודגל התורה פתחו עשרות מטות למועמד משה ליאון

איתי גדסי 2 Comment on ש"ס ודגל התורה פתחו עשרות מטות למועמד משה ליאון

המטה המרכזי של דגל התורה ושס למען בחירותו של משה ליאון נפתח היום, בזמן הקרוב, יפתחו בשכונות עוד מטות להגברת הפעילות בשכונות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המירוץ להכרעת בדבר זהותו של ראש העיר הבא של ירושלים מתקרבים ואיתם ההתכתשויות בין ברקוביץ לליאון. באגודת ישראל לא הוציאו הודעת תמיכה בליאון ולא בטוח כלל שזה יקרה. היום (רביעי) נפתח המטה החרדי הגדול למען בחירותו של משה ליאון בכנפי נשרים.

מהמטה החרדי לבחירת משה ליאון לראשות העיר נמסר: בתחושת אחדות חרדית סביב המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון נפתח היום המטה המרכזי ברחוב כנפי נשרים בעיר.

מאות פעילים ומתנדבים פוקדים את המטה החל משעות הבוקר ויוצאים לשכונות העיר לשכנע את המצביעים במערכה על קדושת ירושלים.

בנוסף נפתח הצהריים מטה נשים עם למעלה ממאה עמדות. 15 שכונות ברחבי העיר פתחו הבוקר את המטות השכונתיים, כאשר הלילה ומחר ייפתחו שאר השכונות. יצויין, כי במטה החרדי פועלים במשותף פעילים מרכזיים של דגל התורה וש"ס בשיתוף פעולה מיוחד.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אני תושב בית שמש, חסיד של אחת החסידיות המשויך לשלומי אמונים, גם אני ציפיתי כמו כולם לניצחון של יוסי דייטש בירושלים, ולניצחון במועצת העיר ע"פ דגל, כן, זה טבעי, ציפיתי לניצחון באלעד של ישראל פרוש, שמחתי מאוד כשבית המשפט פסל את פינדרוס, בקיצור שלומאי מובהק, עבדתי קשה בבחירות בבית שמש באחת המטות למען רשימת ג, ולמען בחירתו של אבוטבול לראשות העיר, אני חייב לשתף אתכם בעובדה שחוויתי ביום הבחירות, קיבלתי משימה להתקשר ולדרבן אנשים שטרם הצביעו, לפתע צד עיני שם אחד מוכר, מעסקנים הבולטים של ש"א כאן בבית שמש, מכר שלי, חשבתי שזו טעות וודאית, הוא לא הצביע עדיין? לא יכול להיות, אני חייב להדגיש שהשעה כבר הייתה 8:30 בערב, הרמתי טלפון אליו, וודאי הצבעת כבר, אמרתי לו, אה אתה עובד שם? הוא שאל אותי, כן, למה לא? אה לא שמעת שהגיע הוראה שקטה מר' מאיר להצביע לבלוך, או לפחות לא להצביע, אתה בטוח? שאלתי אותו, הרי חתמו כבר עם אבוטבול על הכל. כן, אעפ"כ, פסק. בסדר שמעתי, אמרתי לו. אח"כ שאלתי עוד כמה מכרים "מהמקורבים", קיבלתי מהם תשובה זהה, האמת, שתחילה חשבתי שר' מאיר צודק, הרי דגל ושס חתמו על הראש שלנו, מבלי לקיים את ההסכם מגיע להם שיפסידו, אחרי מחשבה שנייה, תפסתי את עצמי, סליחה, כל כל גדולי ישראל מאגודת ישראל, ואדמו"ר שלי בתוכם הורו להצביע לאבוטבול, איך הוא יכול לפעול במנוגד לדעתם, ועוד להכתיר ביודעין ראש עיר לא חרדי, בגלל חשבונות ופוליטיקה, חשבתי שזה וודאי לא יתממש, ואבוטבול ייבחר, והנה הנורא מכל קרה, הפסדנו את העיר, הפסדנו את עתודות הבניה לציבור החרדי, והכל בגלל פוליטיקה קטנה, עברו כמה ימים ומחפשים את האשמים בדבר, זה מאשים את ישי, זה מאשים את דרעי, ואף אחד לא מעלה בדעתו להגיד במפורש, שמי שבגד בגדולי ישראל, ובתושביה החרדיים, הוא לא אחר, ממנהיג שלומי אמונים, (עד הבחירות הייתי מתומכיו הנלהבים) תשאלו את ד. ת. מי הם שהבריזו, לפי פילוח הקלפיות, לכולם ברור, ואף אחד לא מוכן לומר זאת במפורש, שלא לדבר על הסימנים המובהקים שלאחר הבחירות, פתאום הוא יותר קרוב משאר הסיעות לחתום עם בלוך,
    נזכרתי באחד, דווקא חסיד, שאמר לי לפני הבחירות, מה אתה כ"כ שמח בניצחונות של פרוש, הרי יבוא יום שהוא יבגוד בכם, וברבי שלכם, כמו שהוא בגד ברבי מבויאן, ובשאר אדמורי"ם שמשתמש בהם רק לצרכיו.
    הסקתי מסקנה פשוטה, מדובר בירושלמי קר ומנוכר, גדל בבית ליטאי, איך הוא יכול להבין מה זה אמונת צדיקים, ולפעול כפי הוראתם בלי חשבונות, הרי כל גיבוש החסידיות תחת ש"א, נועד למטרה אחת ויחיד להגדיל את כוחו הפוליטי, אני חייב להדגיש, שהוא פעל והשיג הישגים נאים, כל השנים, למען כל החסידיות שהוא מייצג, אבל כשהתנגש באינטרס האישי שלו, ברור מה גבר, (הרי אמר פעם שהוא מתייעץ עם הכותל..), שמעתם פעם שליצמן יפעל נגד דעתו של אדמו"ר מגור, מוזס יפעל נגד דעתו של הרבי מוויז'ניץ, וכו', רק אצלנו זה יכול לקרות, כי הרי יש לו במגירה כמות של אדמורי"ם, והוא יכול לשלוף אותם לפי העניין, והאינטרס האישי, (ע"ע ביתר והרבי מבויאן, שרשמי היה חסיד בויאן מובהק).
    אם חפצי חיים אנחנו החסידיות המשויכות לש"א, למען כבוד רבותינו, ולמען חינוך ילדינו, אנו חייבים להתגבש תחת הרב יוסי דייטש שהוכיח, מה זה, לא לסטות ימין ושמאל מהוראתם של גדולי ישראל, וקידש ש"ש ברבים במירוץ האחרון בירושלים, ולשלוח אותו כנציג נאמן בכנסת, מדובר בחסיד אמיתי, שיפעל לטובתנו, מבלי לבגוד ברבותינו, עם תירוצים שונים ומשונים, ויפה שעה אחת קודם.