ליאון: "לא צריך לנסח מסמכים על קדושת ירושלים"

    איתי גדסי No Comments on ליאון: "לא צריך לנסח מסמכים על קדושת ירושלים"

    מועמד דגל וש"ס לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, התראיין ל'מהדורה המרכזית' לקראת הסיבוב השני ושוחח על הכל | על הזיופים בבחירות: "אני לא מתבכיין על זה, רץ קדימה" | הקשר עם אגודה: "חזרתי להיות בקשר עם דייטש כמו לפני הבחירות" | קדושת ירושלים: "לא מעיז להשוות ביני לבין ברקוביץ בעניין הזה" מאידך "מתחם התחנה יפעל בשבת" | האזינו לראיון

    משה ליאון במהלך החגיגות במטה צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האיש הכי עסוק ולחוץ בישראל היום הוא ככל הנראה המועמד המוביל לראשות העיר ירושלים משה ליאון שקיבל את מירב הקולות בסיבוב הראשון. הדריכות היא רבה לקראת הסיבוב השני, האם אגודת ישראל תתמוך בו בשעת אמת? האם כלל החילונים יתאחדו סביב עופר ברקוביץ? ושאלת התפתחות הציבור החרדי בשכונות המעורבות בירושלים, ביום שאחרי הבחירות. משה ליאון התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחח על הכל.

    הקשר עם אגודה: "חזרתי לקשר שלי עם יוסי דייטש כמו שהיינו לפני מערכת הבחירות. אני רואה אותו כחלק בכיר בניהול העירייה. אין חסידות אחת שתיפגע. כולם רוצים להניח בצד את מה שהיה".

    קדושת ירושלים: "ירושלים היא לא ת"א, בוודאי שצריך לשמור על קדושתה. זה חלק מהשקפת עולמי. לא צריך בשביל זה לנסח מסמכים, זה ברור. צריך לשמור על הסטטוס קוו ולשמור על החוק שאוסר עסקים בשבת".

    ההבדל בין ליאון לברקוביץ: "ההבדל ביני לבין ברקוביץ הוא שכולם יודעים מי הגן על השבת ומי בכל הזדמנות דאג לא לדאוג לחרדים" עוד אמר ליאון: "לא הייתי מעז להשוות ביני לבין ברקוביץ בכל פרמטר".

    הזיופים: "בנושא המועצה, על הפתק הלבן לא היה כתוב 'בראשות משה ליאון'. קיבלתי אלפי עדויות על אנשים שלא מצאו את הפתק. אני לא מתבכיין על זה אני רץ קדימה".

    שמירת הסטטוס קוו: "לא הייתי מעז להשוות ביני ובין ברקוביץ. כולם זוכרים מי פעל לפתיחת עסקים בשבת ומי דאג לחלן את העיר. עופר לא עשה שום פעולה למען קדושת י-ם. גם מתחם התחנה יופעל כמו הסטטוס קוו".

    "לפי כל הפילוחים, הבאתי לפחות 18.000 עד 20.000 קולות. 'אגודת ישראל' יקבלו כבוד גדול בקואליציה הבאה. אני לא ינהל מו"מ וחלוקת תיקים מעל גלי האתר בשידור חי. אני אופטימי ואגו"י יתמכו בי".

    החלק של אגודה: "אני מתחייב שאגודת ישראל לא ירגישו שהיה לפני שבוע בחירות. הם יקבלו בקואליציה שלי יחס כאילו הם מפלגה עם חמישה מנדטים כמו בקדנציה שעברה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות