מתקפת מטעני חבלה בארה"ב • היעדים: קלינטון, אובמה ורשת CNN

    שלמה ריזל No Comments on מתקפת מטעני חבלה בארה"ב • היעדים: קלינטון, אובמה ורשת CNN

    בתזמון מרושע, נשלחו היום חבילות המכילות מטעני חבלה מסוג מטען צינור, אל יעדים רגישים בארה"ב. מטען חבלה נשלח לבית הלבן. מחוץ לביתם של הזוג קלינטון נמצאה החבילה עם המטען, כמו כן מחוץ לביתו של נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה. הבית הלבן: נביא את האחראים לדין

    ברק אובמה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה בארה"ב: ביום אחד קיבלו שלושה נמענים רגישים מטעני צינור זהים. בתחילת היום אותרה חבילה שהכילה מטען חבלה בדואר מחוץ לביתם של הזוג קלינטון, אח"כ חבילה דומה אותרה מחוץ לביתם של נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה בוושינגטון. אח"כ דווח כי חבילת דואר דומה שנשלחה אל הבית הלבן,  אך מהשירות החשאי נמסר: כי לא נשלחה חבילה חשודה אל הבית הלבן.

    המטענים שנשלחו ככל הנראה זהים למטען שנשלח את הזוג קלינטון ואל המיליארדר ג'ורג' סורוס.

    בשעה האחרונה דווח, כי אל בניין חברת החדשות CNN, עקב חשד של אחד העובדים נתגלתה חבילת דואר עם מטען חבלה, וכי כל העובדים פונו מהבניין שידורי רשת החדשות הופסקו.

    בחבילת דואר שנשלחה לביתם של הזוג קלינטון הנמצא בפרוורי ניו יורק, נמצא מטען חבלה שהוסלק בפנים.העיר ניו יורק. כך דיווח ה"ניו יורק טיימס" מפי גורם במערכת אכיפת החוק המקומית. לפי הגורם, המטען דומה לזה שנמצא בביתו של המיליארדר היהודי-הונגרי ג'ורג' סורוס ביום שני.

    לפי הדיווחים, חבילה שלפי החשד מכילה מטען חבלה נמצאה בתיבת הדואר של הילרי וביל קלינטון, מחוץ לביתם בעיירה צ'פקואה בפרברי ניו יורק. אנשי FBI הוזעקו למקום. המשטרה מסרה שהכוחות בשטח "חוקרים את החבילה החשודה"

    גורם אמריקני מסר שחומר הנפץ שנמצא בחבילה זהה לחומר שהתגלה אתמול בתיבת הדואר של המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס. עובד של סורוס מצא את החבילה, וחבלנים פוצצו אותה ביער סמוך.

    ממשטרת ניו יורק נמסר: כי אין ביכולתם לקבוע כרגע, אם החבילה שנשלחה לרשת CNN זהה לחבילה שנתפסה אצל הזוג קלינטון ואובמה.

    מהבית הלבן נמסר: אנו מגנים את הניביון האלים לתקוף את בני הזוג קלינטון ואובמה, והוסיפו כי האחראים יובאו לדין.

     



    0 תגובות