ליאון: "אין לי הסכם עם אף מועמד על הסיבוב השני"

admin2 3 Comment on ליאון: "אין לי הסכם עם אף מועמד על הסיבוב השני"

"לא אסכים שאף ילד חרדי ינדוד ללמוד בשכונות אחרות" כך מבטיח המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון בראיון ל'מהדורה המרכזית' לדבריו, הוא הביא לתקציבים רבים לחרדים במנהלים הקהילתיים | האזינו לראיון המלא

המועמד משה ליאון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. ליאון שוחח על ההישגים שהוא הביא לציבור החרדי בזמן כהונתו, על השכונות המעורבות והתחזיות לשבוע הבא.

עד היום לא הצגת נתונים שעבדת למען הציבור החרדי במועצת העיר: זכיתי בשנים האחרונות להחזיק את תיק המנהלים הקהילתיים, אין שכונה חרדית שלא שילשתי את התקציב של המנהלת, אין שכונה אחת שלא הוספתי תקציבים לתרבות ותיירות בשכונת הבוכרים. גם ברמת שלמה הוספתי תקציב. לכן אני חושב שיש לי תמיכה רחבה בציבור הכללי והחרדי.

נושאים פנים חרדיים, כמו רבנות העיר תקציבים מתחם התחנה, היית עם החרדים? אל תסחף לאמירות סתמיות שחברי מועצה הוציאו אותם, חבר המועצה הלברשטאם שאמר כביכול את הדברים בבעלז, פגשתי אותו אתמול והוא אמר לי לא הבינו את דבריי כראוי. דיברתי באידיש לא תרגמו את דבריי נכון. זה הוצאת שם רע יש גבול.

שכונות מעורבות, מחנה יהודה, ונקודות חיכוך בין הציבוריים: נהפכנו להיות צוות פאנלים, כל ארבעת המועמדים שלנו. לא ראיתי פעם אחת ניגוד רציני ביני לבין דייטש. כל נושא דת וחרדים וסטטוס קוו אני ודייטש חושבים יחד אותו הדבר כמעט. אני מתכוון לדאוג לתקציבים גם של החרדים וגם של החילונים ולחרדים מגיע אחוז גבוה כי הם אחוז רב באוכלוסייה.

JERUSALEM MUNICIPALITY ELECTIONS

תרבות, החילונים מקבלים פי 40 מהחרדים: תקציב החרדי דווקא עלה בזכות שס שלקחו תקציבים מהממשלה, אבל אין ספק ככל שאפשר לעלות את התקציב נעלה אותו, אני בעצמי שוחר תרבות חרדית וחזנות.

השכונות המעורבות, והעברת מוסדות חינוך ליידים חרדיות שהשכונה הופכת לחרדית: אצלי ילדים לא ינדדו לשכונות אחרות כדי ללמוד. הכי גרוע שעשו את זה מתחת לשולחן ללא אישורים גני ילדים. לא ייתכן שיהיה מצב שילדים ינדדו לגנים ובתי ספר מחוץ לשכונה.

אם אתה עולה לסיבוב השני: אני שמח שאתה מתקדם בתחזיות, שחשבת שלא אני יהיה במקום גבוה, אני בעזה"י אנצח בסיבוב הראשון. מזמין את כולם למטה שלי בתלפיות יש לי תמיכה אדירה מכלל המגזרים בירושלים. אם לא אנצח בסיבוב הראשון נדבר אז. אין לי הסכם עם אף מועמד על סיבוב שני.

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    רדיו קול חי הרדיו של דרעי לא פלא שאתם מאתרגים את ליאון ומעניקים לו במה
    מימרן ממש פירגן לו בראיון ומאידך את דייטש הוא הביך בראיון עימו השבוע ,
    לא יעזור לכם כלום יוסי דייטש יבחר כנגד כל התחזיות!!!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    מי שמדבר ועושה יצליח

  3. 1

    אמן….
    מימרן לצערי לא מקצועי ….