ליצמן בכנס תמיכה בדייטש: "אין לנו קשר למחלוקת הזו"

ישראל בן צבי 3 Comment on ליצמן בכנס תמיכה בדייטש: "אין לנו קשר למחלוקת הזו"

הערב נאם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, בכנס תמיכה במועמד החרדי לראשות העיר ירושלים, יוסי דייטש, ליצמן דיבר על המחלוקת בעיר בין הסיעות, והביע תקווה לשלום בין כולם

ליצמן בכנס של אגודת ישראל צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נלחם עד הסוף: הערב (שלישי) נפתח כנס בחירות של חסידי צאנז בירושלים בהשתתפות מאות מבני החסידות ובכלל.בכנס נוכחים: רבני הקהילה וראשי הכוללים, המועמד לראשות העיר יוסי דייטש, סגן השר ליצמן, סגן השר פרוש.

סגן השר יעקב ליצמן אמר בכינוס: "לא מצליח להבין איך אפשר היה בערב יום כיפור, לעשות את המחלוקת הזו. הציבור צריך לדעת – לנו לא היה שום קשר למחלוקת הזו. רימו אותנו מהתחלה ועד הסוף".

עוד הוסיף ליצמן: "אחד הדברים שהכי מפריעים למפלגות האחרות – שאנחנו בתוך אגודה מאוחדים, ובכל המקומות אנחנו הולכים יחד. האחדות הזו תביא לכך שננצח. אני אומר שוב, יוסי דייטש יהיה ראש עיריית ירושלים".

ליצמן סיים בתקווה כי השלום יחזור להיות בציבור הקדוש: "אנחנו עדיין רוצים שלום, ויתרנו הרבה עבור זה, לא רק אני. מתפלל לזה כל יום, מקווה מאמין ורוצה עדיין בשלום".

אחריו השר, נאם הרה"צ המשפיע רבי אברהם הלברשטאם, בן האדמו"ר מצאנז הגיע מנתניה בשליחות אביו לכינוס: "מורי אבי שלח אותי לכאן, כיוון שיוסי דייטש הוא שליח נאמן, שכולו מסור לצרכי הציבור.

בשם הרבי שליט"א מבקשים מכל אחד לפעול ולהביא קולות נוספים, כדי שבירושלים עיר הקודש מי שיעמוד בראשות יהיה האדם הראוי לכך".

סגן השר פרוש נאם בכינוס ואמר: יש את האפשרות שיהיה ראש עיר חרדי, זה צריך להיות ברור. גם עכשיו.

זו הפעם הראשונה שהרבי מצאנז הורה לערוך כנס בירושלים לבחירות. כיוון שמדובר ב"עת לעשות".

אין לנו שום עניין לעקוץ אחרים, אבל העניין העקרוני צריך להיות ברור; לא חיפשנו מחלוקת, עשינו הכל עבור השלום. וגם עכשיו עדיין רוצים בשלום ואחדות.

על פי הנתונים שיש לנו, לא נראה הגיוני שדייטש ינצח בסיבוב הראשון. אך אני רוצה לספר לכם שיש מצדיקי הדור שאומרים כך, אבל אני אדם פשוט ואין לי את הראיה שלהם.

אבל אני כן אומר, שבהתגייסות של כולם כאן, במאמצים והתמדה חזקה – יוסי דייטש עובר את הסיבוב הראשון.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בטח אין לך קשר, עושה ככל העולה על רוחך בלי לספור אף אחד ובאגואיסטיות, ואחכ טוען שאין לך קשר.
    גורי נשאר גורי.

    1. וואלה שרה אהבתי את התגובה כל מילה פנינה…

  2. 2

    אתה ממש צודק, הרי מה כבר עשיתם רק התעללתם ברבבות משפחות ליטאים בשכונות המעורבות ב10 השנים האחרונות בחסות ברקת….