תוצאות ההסתה: ילד דתי הוכה וחולצתו נקרעה

    אריאל שרפר No Comments on תוצאות ההסתה: ילד דתי הוכה וחולצתו נקרעה

    ההסתה המשתוללת כנגד הציבור החרדי והדתי עוברת לפסים מעשיים: ילד דתי באריאל הותקף, לטענת הוריו, רק בשל היותו דתי | ראש העיר בתגובה: "אירוע חריג ומצער"

    החולצה הקרועה צילום: פייסבוק
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליה הוכהאוזר, הוא תושב העיר אריאל. הסיפור שהוא פרסם בימים האחרונים מכה גלים במרחבי הרשת. בנו בן ה-11, אריאל, הותקף בשבת האחרונה על ידי חבורת צעירים שאינם דתיים שלחצו את גופו לקיר וקיללו אותו, לדבריו, רק בשל היותו דתי חובש כיפה. בחסדי שמים לילד לא נגרם נזק פיזי שהצריך פינוי לבית חולים אך חולצתו נקרעה והאירוע גרם לו לפחד מיותר.

    הוכהאוזר אומר: "עליתי עם משפחתו מארצות הברית לפני תשע שנים. אני אוהב מאד את העיר אריאל ואת השומרון, הסיבה לתקיפת בנו נובעת מאווירה שלילית שמנסים לכפות על העיר השומרונית הרגועה והלבבית בדרך כלל כמה אלמונים שהחליטו שהיא נמצאת בסכנת "הדתה" חמורה, ובשל כך הפיצו בכל העיר אריאל בערב השבת האחרונה פשקווילים שליליים ומרושעים ביותר שהכילו את תמונתו של ראש העיר אלי שבירו המתמודד לכהונה נוספת שאת פניו מכסה מסכה בצורת "דבר-אחר" עם כיפה לראשו שמזהירה בשפה הרוסית מפני הצבעה לבית היהודי".

    בתגובה למקרה המדאיג של תקיפת ילד בן 11 בשל הכיפה שלראשו וכינויו במילים שליליות, פרסם ראש העיר אריאל שבירו הודעה מיוחדת וכך כתב: "אריאל היא עיר מעורבת בה חיים יחדיו דתיים וחילוניים, ותיקים ועולים חדשים בכבוד ובהרמוניה. מדובר באירוע חריג ומצער. אני מגנה אלימות מכל סוג שהוא וקורא לציבור לשמור על איפוק וכבוד הדדי".



    0 תגובות