שלטון הפקידים או העם • זילבר תוקפת: "מעמידים אותנו במבחן"

    איתי גדסי No Comments on שלטון הפקידים או העם • זילבר תוקפת: "מעמידים אותנו במבחן"

    הצעת בחוק שבאה לתת לשרים את העצמאות בבחירת היועצים המשפטים שעובדים לצידם, זוכה להתקפה חריפה מצד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק המשילות: החוק החדש שלדעת הקואליציה אמור להחזיר את העצמאות לשרי הממשלה ולשלטון הרוב, מקבל מתקפה חריפה מצד המשנה ליועמ"ש עו"ד דינה זילבר, אשר פנתה היום (שני) לחברי ועדת החוקה בדיון סוער נוסף על חוק היועמ"שים: "מבקשים מאתנו לבחור בין ממלכתיות לבין נאמנות. נאמנות בתקשורת, נאמנות בתרבות, ועכשיו נאמנות במשפט".

    עוד אמרה זילבר: "יש פה חוק שקורס לתוך עצמו. הצעת החוק היא דרדור השירות הציבורי משירות מקצועי א-פוליטי ונייטרלי, למשרת אמון שמצופה ממנה לקרוץ לדרג הפוליטי על כל צעד ושעל"; חה"כ בגין אמר בדיון: "לא רוצים להוציא תחת ידי הוועדה הצעת חוק עם סתירות פנימיות".

    ח"כ אוחנה, יוזם הצכעת החוק הפרטית: "הצעת החוק הממשלתית מעקרת את החוק מתוכן ולוקחת את חוק היועמ"שים שמאלה". יו"ר הוועדה חה"כ סלומינסקי: "מטרת החוק היא להבהיר ליועמ"שים מה תפקידם".

    בחוגי הימין יש לציין, רואים בדינה זילבר יועצת הנמאמנת לששאל ובעלת תפיסות עולם פרטיות המנוגדות לעמדות הימין, לכן התקלויות לא מעטות יש בינה לבין הצעות חוק של חברי הכנסת.



    0 תגובות