סכנה ביטחונית חמורה: הגדר נפרצה שוב ושוב; צה"ל: "ידענו מראש"

    קובי פינקלר No Comments on סכנה ביטחונית חמורה: הגדר נפרצה שוב ושוב; צה"ל: "ידענו מראש"

    במהלך השעות האחרונות גדר הגבול נפרצה כמה פעמים. פלסטיני ללא נשק נתפס בעת חציית הגדר. חשש לאפשרות של חטיפת חיילים. צה"ל: "כלל הפריצות היו נתונות למעקב מראש". במהלך השבת בלוני תבערה בירושלים ובמושב ברכיה

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגבול מתחמם: בשעתיים האחרונות זוהו מספר אירועי חציה של גדר המערכת ברצועת עזה. בצה"ל אומרים כי כל אירועי חציית הגדר היו ידועים מראש כוחות והם היו במעקב כל הזמן. בנוסף, חשוד אחד שחצה את גדר המערכת מצפון רצועת עזה, נעצר סמוך לנקודת החצייה ללא נשק והועבר לתחקור כוחות הביטחון.

    הפריצות האחרונות מהגדר, מתווספת לעשרות אירועי פריצות גדר בהפ היו מעורבים עשרות מחבלים. אמש 20 מחבלים חדרו לשטח ישראל והגיעו לעמדת צה"ל, אחד המחבלים היה חמוש בסכין. סדרת האירועים מעלה את החשש כי האפשרות פותחת פתח לחמאס לנסות לחטוף חייל או לפגוע בחיילים מטווח אפס. חבר הקיבנט המדיני ביטחוני נפתלי בנט התייחס בעבר לחדירות ואמר: "כחי מי שפורץ את הגדר – בן מוות".

    דבריו של סגן-מפקד גדוד 101 של חטיבת "הצנחנים", רב-סרן בן הלאל, שמתאר את אירוע ניסיון הטרור שסוכל אמש במרכז רצועת עזה.

    במהלך השבת, מטען חבלה שהוסתר בתוך קרטון וחובר לבלונים אותר הבוקר בשבת במושב בשטח המועצה האזורית אשכול. חבלן ניטרל את המטען במקום.

    כמו כן, לוחמי אש, צוותי קק"ל ורט"ג פעלו אחר הצהריים בשריפה שהוצתה ביער בארי כתוצאה מטרור בלוני התבערה. עוד נמסר כי במהלך סוף השבוע הוצתו יום מ-12 שריפות כתוצאה מטרור הבלונים.

    בלוני תבערה בבירה: בלון תבערה אותר הבוקר בשכונת 'עין כרם' בירושלים, נאסף על ידי אזרח ונמסר לניידת משטרה, שבה הבחין במהלך נסיעתו. חבלני משטרה אספו את הבלון.

    הבלונים מתפשטים לכל האזורים: בלון תבערה אותר אמש בכביש 38, סמוך ל'בית שמש'  הבלון טופל על ידי שוטרים וחבלנים. במשטרה קוראים לאזרחים "לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים העלולים להכיל בקרבם חומר נפץ ו/או חומרי בעירה ולסכן את שלום הציבור".

    ‏בלון תבערה ששוגר מעזה במהלך השבת, נחת במושב ברכיה. במקום פרצה שריפה קטנה שגרמה נזק קל למגלשה. אין נפגעים.



    0 תגובות