דייטש בהשקת הקמפיין: "אלחם מול ראש הממשלה על הקפאת הבנייה"

    איתי גדסי 1 Comment on דייטש בהשקת הקמפיין: "אלחם מול ראש הממשלה על הקפאת הבנייה"

    סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר יוסי דייטש השיק את הקמפיין שלו לראשות העיר ירושלים והכריז: "אדוני ראש הממשלה – עד כאן. ממשלת ישראל לא תחנוק יותר את בירת ישראל" דייטש מתחיל את הקמפיין בצליעה, בלי תמיכת ש"ס ודגל התורה

    בהשקת הקמפיין היום צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ללא תמיכת ש"ס ודגל: יוסי דייטש, סגן ראש עיריית ירושלים והמועמד לראשות העיר, השיק היום (שלישי) את הקמפיין שלו לראשות העיר ירושלים תחת הסולגן שילווה אותו לכל אורך ההתמודדות 'ירושלמי בנשמה' דייטש הצהיר כי הוא יילחם בהקפאת הבנייה.

    דייטש פתח בדבריו על היתרון שיש לו מול כל מועמד אחר "לי לא צריך להסביר מה זו ירושלים ואני לא צריך תקופת הסתגלות כדי ללמוד אותה. אני מכיר את ירושלים טוב יותר מכל המועמדים ועובד למען תושביה כבר מעל ל-12 שנים בעירייה, מתוכן מעל ל-7 שנים כסגן ראש העיר", אמר דייטש.

    דייטש הכריז במהלך מסיבת העיתונאים שקיים, כי יפעל למען הפשרת הקפאת הבנייה בעיר, שהיא אחת הבעיות הקשות בפניהן ניצבת ירושלים.

    "כשאבחר, הפעולה הראשונה שאעשה היא לקדם שורה של תוכניות בניה מוכנות שראש העיר הנוכחי, ניר ברקת, הסכים, לבקשת ראש הממשלה, לעצור את קידומן. אני אומר לראש הממשלה: אדוני ראש הממשלה – עד כאן".

    "ממשלת ישראל לא תחנוק יותר את בירת ישראל. אני אקדם את אישורי התוכניות, אני אביא בניה לירושלים ופיתוח לירושלים. זוהי המשימה החשובה ביותר שאקח על עצמי" הצהיר המועמד הטרי.

    "זוהי משימה שפתרונה יביא פתרונות גם במגרשים אחרים של תעסוקה ופיתוח העיר. ממשלת ישראל, בראשות מר נתניהו, חייבת להבין: אנחנו נמצאים בנקודת זמן קריטית בחיי העיר, תקופת זמן שתכריע האם ירושלים תקמול או תפרח. אני אצליח להביא לפריחה", אמר דייטש.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין לו מצב לנצח
      ליאון לוקח בגדול