זו הבחירה של כ-80% מאימהות המגזר החרדי

    עפר גדנקן No Comments on זו הבחירה של כ-80% מאימהות המגזר החרדי

    כ-80% מאימהות המגזר החרדי בוחרות במטרנה לתינוקן. כבר דורות שמטרנה פועלת ללא לאות עבור התינוקות בישראל, ועבור ההורים שמקפידים לתת את להם את האקסטרה

    צילום: עזריאל משה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטרנה, המזינה את תינוקות הציבור החרדי מזה דורות רבים מהווה את הבחירה של כ-80% מהאימהות החרדיות בישראל בזכות תחליפי החלב האיכותיים והמתקדמים ובכשרות המהודרת ביותר. מטרנה מחויבת הן לאיכות והן לכשרות מהודרת ותמיד הייתה הראשונה לחבר בין השניים ולהשקיע בפיתוח מוצריה כדי להציע את המגוון הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית.

    לאחרונה יצאה מטרנה עם סדרת תמ"ל חדשה בכשרות מהדרין להורים שלא מתפשרים: מטרנה אקסטרה קר מהדרין. מטרנה אקסטרה קר מהדרין מציעה לציבור החרדי המקפיד על כשרות ועל איכות את היתרון המשולש לעיכול קל –  שילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים ושמן בטאפלמיטט .פרוביוטיקה – חיידקים ידידותיים למערכת העיכול של התינוק , הרכב שמנים ייחודי מסוג בטאפלמיטט שהוכח מחקרית כתורם לעיכול  קל בחודשי החיים הראשונים וסיבים פרה ביוטיים התורמים למרקם יציאות רך .

    תמ"ל המהווה מזון עיקרי בתזונת תינוקות  צריך להיות כזה שאינו מכיל תוספות מיותרות של סוכר לבן (סוכרוז) או חומרי טעם וריח ולכן מומלץ לעיין ברשימת הרכיבים שעל האריזה ולוודא שאתם בוחרים עבורו תמ"ל איכותי ללא סוכרוז וללא חומרי טעם וריח.



    0 תגובות