עסקאות רבות נחתמו בעסקת נדל"ן ייחודית בברוקלין

עפר גדנקן 1 Comment on עסקאות רבות נחתמו בעסקת נדל"ן ייחודית בברוקלין

עשרות אנשי עסקים וציבור משקיעים גדול לצד אנשי תקשורת בכירים נטלו חלק והשתתפו במרתון מכירות נדל"ן של 'בסדנו השקעות', במהלכו הוצג לראשונה פרויקט נדל"ן בניו יורק המיועד להשקעה מניבה. במסגרת המרתון בוצעו השקעות משמעותיות ובכך הוכתר האירוע בהצלחה רבה, יחד עם הבעת אמון מצד ציבור המשקיעים בקבוצת 'בסדנו השקעות'.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המדובר הוא בהשקעת נדל"ן על שטח הממוקם בשכונת אטלנטיק בברוקלין, המוגדרת כפריים לוקיישן וזוכה לביקושים גבוהים לדיור. השכונה סמוכה למנהטן, מאוכלסת באוכלוסייה ממעמד בינוני – גבוה והיא נחשקת בעיקר בקרב אנשי העסקים העובדים במנהטן, כתוצאה מיוקר הדיור בה.

ההשקעה עצמה היא עסקה בוטיקית שיוצאת לפועל כתוצאה משיתוף פעולה עם יזמים מקומיים הפועלים כשותפים תפעוליים, כאשר קבוצת 'בסדנו השקעות' משמשת כחברה מימונית. היעד למועד סיום הפרויקט הוא עד 24 חודשים.

באירוע שנחשב לחדשני ומקצועי מסוגו במגזר החרדי, הציגו אנשי 'בסדנו' את פוטנציאל העסקה, כאשר המשקיעים יוכלו ליהנות מרווח יזמי, החל מסכום השקעה נמוך יחסית של 100 אלף ₪ בלבד. המשקיעים מקרב המשתתפים שחתמו על עסקאות במהלך האירוע, נהנו מהטבה שניתנה באופן חד פעמי רק למשתתפי המרתון, בגובה של 30 אלף ₪ תוספת יחסית לביסוס חישוב הרווח. לאור ההצלחה הכבירה, אומרים ב'בסדנו', כי צפויים להתקיים בעתיד הקרוב מפגשים דומים נוספים.

במהלך האירוע נהנו המשתתפים מארוחת ערב חלבית עשירה שהוגשה במהלך ההרצאות. הערב ננעל עם הופעה אומנותית מרגשת של האחים גת שפירטו על נימי נשמתם של המשתתפים בשירתם מניגוני חודש אלול ומצלילי הימים הנוראים, וגרפו תשואות רמות מקרב הקהל.



1 תגובות

מיין תגובות