המשפחה החרדית מניו יורק שלחה מכתב תמיכה להמתמודדת החילונית

    admin2 1 Comment on המשפחה החרדית מניו יורק שלחה מכתב תמיכה להמתמודדת החילונית

    מכתב התמיכה החם, שהגיעה אל המתמודדת החילונית לראשות העיר חיפה, מבני משפחתה החסידים

    העיר חיפה
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבת אחים גם יחד: עינת קאליש מתמודדת על ראשות העיר חיפה, בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, מה שהיא לא ציפתה לו, זה מכתב תמיכה חם, ממשפחתה המורחבת מניו יורק בארה"ב. המשפחה היא משפחה חסידית חרדית. בני המשפחה ביקשו להביע את תמיכתם באמצעות מכתב חם ולבבי לבת משפחתם.

    וכך הם כותבים:

    מכתב ברכה משפחתי

    מאת משפחת רוטנברג – בקהילות החסידיות בניו יורק

    שמחנו לשמוע את הבשורה המרנינה שבת דודנו וקרובת משפחתינו היקרה הגברת הנכבדה עינת קליש – רותם, מתמודדת לראשות העיר חיפה, והתחזיות והסקרים מבשרים על סיכוי גבוה להצליח ולהגיע למשרה הנכבדה, בעזרת השם.

    אנו שמחים לשמוע כי יש לה את התמיכה מכל גווני הקשת השונים בעיר, אשר רואים בה מועמד נכון לעמוד בראש עיר היסטורית כזו. בפרט שמחנו לשמוע על הקשרים ההדוקים שיש לה עם הציבור החרדי בעיר על כל גווניו.

    בתקופה האחרונה נרתמנו לפרוייקט ענק, להתחקות אחר שורשי משפחת רוטנברג העניפה, משפחה שפיארה בשעתה את יהדות פולין, ויוצאי המשפחה היו פזורים בכל רחבי פולין בדור של טרום השואה.

    וכאן באה לעזרתינו משפחת רותם הנכבדה בעזרתם האדיבה, והמסמכים ההיסטוריים והתמונות הנדירות אשר ברשותם הפכו את החיפושים לגילויים מדהימים. בפרט יצויין לשבח עזרתה המיוחדת של קרובתינו הגב' עינת קליש רותם, שבלבה שמור פנה חמה לשורשי המשפחה, ועל ידי עזרתם עלה בידינו להיוודע על היסטוריה עשירה ומגוונת הקשורה סביב תולדות משפחתינו.

    ואך טבעי הדבר שעובדת היותה קשורה להיסטוריה המשפחתית העניפה גררה בעקבותה התעניינות נרחבת בקהילה החרדית בחיפה.

    אנו קרובי המשפחה של המתמודדת מתגוררים בריכוזים חרדיים שונים בארצות הברית, בבורו פארק, מונסי, סטטן איילנד, לייקווד, וגם בקנדה. ומשתייכים לקהילות החסידיות שם.

    מריחוק מקום אך מקירוב לב הננו רוצים להביע בזה את מיטב איחולינו הלבביים לקרובת משפחתינו היקרה: בעזרת השם תצליחי בהתמודדות בניצחון מזהיר, ותמלאי בהצלחה את תפקיד ראשות העיר. ואנחנו בטוחים שכל תושבי העיר, על כל שכבותיה וגווניה יהנו מכל יום שתשבי על כסא ראש העיר.

     

    המצפים לשמוע על נצחונך המזהיר!

    משפחת רוטנברג – ניו יורק

    קלמן רוטנברג ומש', פנחס שלום רוטנברג ומש', שלמה פישמן ומש', יעקב משה רוטנברג ומש', שמעון רוטנברג ומש', נפתלי סופר ומש', אהרן אוסטרליץ ומש', שוכי רוטנברג ומש'.

    מכתב ברכה משפחתית NEW



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרגש מאד המכתב למתמודדת גברת רותם קליש
      ועל סערט ויזניץ לבחור בה
      הרי כתוב כל כבודה בת מלך
      פנימה