והרי החדשות הטובות: פתקי הכותל שיפונו ושמות הרחובות בבית שמש • האזינו

דוד קליגר No Comments on והרי החדשות הטובות: פתקי הכותל שיפונו ושמות הרחובות בבית שמש • האזינו

ברשת בני יוסף התחילו את הלימודים, פתקי הכותל יפונו וייטמנו, עיריית בית שמש קוראת רחובות על שמות צדיקים, אברכי הכולל שביקרו אצל נשיא המועצת • ידיעות שיעשו לכם טוב על הלב

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מידי יום בשעה שלוש בתוכנית 'זמן אוויר' משודרות 'החדשות הטובות', הנה החדשות הטובות להיום:

עשרות אלפי תלמידי החינוך העצמאי, רשת החינוך בני יוסף ומוסדות החינוך החרדיים לבנות החלו הבוקר את הלימודים במאות בתי ספר בכל רחבי הארץ. במרבית מוסדות החינוך החרדיים הלימודים החלו כסדרם.
גם אלפי תלמידי הקירוב במוסדות הקירוב של החינוך העצמאי החלו את הלימודים, כשרבים מהם מגיעים לבתי הספר באמצעות מערך הסעות ענק של קרן ההסעות, כפי שסיפר היום לקול חי, יושב ראש החינוך העצמאי, הרב אברהם יוסף לייזרזון – נאחל לתלמידים ולתלמידות הצלחה רבה בשנת הלימודים תשע"ט.

לקראת החגים וכמיטב המסורת תתקיים השבוע בדיקת אבני הכותל המערבי ופינוי פתקים במעמד רב הכותל והמקומות הקדושים, הגאון הרב שמואל רבינוביץ. כתבנו בנצי ליזרוביץ מוסר, כי הבדיקה תחל מחר בשיתוף הקרן למורשת הכותל ורשות העתיקות. הפתקים שייאספו מבין נדבכי הכותל המערבי יועברו להר הזיתים, שם יטמנו בקבורה יחד עם ספרי הקודש המועברים לגניזה, בנוסף, יוטמנו השבוע כל הפתקים שהגיעו בחצי שנה האחרונה אל רשות הדואר ויועדו לכותל המערבי במעמד נציגי רשות הדואר.

עיריית בית שמש אישרה את החלטת ועדת השמות העירונית בראשות ראש העיר משה אבוטבול, להעניק שמות לרחובות חדשים הנמצאים לקראת איכלוס בתקופה הקרובה. בין השמות בשכונת רמת אברהם: רחוב הרב מאמאן, על שמו של הגאון רבי יהושע מאמאן זצ"ל, ורחוב תורת חסד על שמו של רבה של לובלין הגאון רבי שלמה זלמן פרדקין זצ"ל.

אברכי הכולל החדש בקהילת בית דוד בתל ציון, בראשות הרב יצחק גור, מנהל מחלקת חינוך חרדי במטה בנימין, הגיעו השבוע להתברך במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן. האברכים הגיעו עם ראשי הכולל, רבני ופרנסי הישוב והתברכו שהאברכים יצליחו בלימודים וראשי הישיבות ירבו כבוד שמים.

צילום: דוד קליגר



0 תגובות