כולם החלו, הן לא: בית ספר במרכז ירושלים לא פתח את שנת הלימודים

    יעקב הרשלר ובנצי ליזרוביץ' 1 Comment on כולם החלו, הן לא: בית ספר במרכז ירושלים לא פתח את שנת הלימודים

    עשרות תלמידות כיתה א בבית ספר במרכז ירושלים לא פתחו את שנת הלימודים: | סגן ראש העיר צביקה כהן: "תוך יום או יומיים הבעיה תיפתר, כל תלמידה תופנה לבית הספר הקרוב למקום מגוריה"

    כיתת לימוד | אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות תלמידות כיתה א' בבית ספר במרכז ירושלים נותרו היום בבית לאחר שהנהלת בית הספר טענה כי אין כיתות לימוד.

    אחד ההורים בבית הספר סיפר לאתר קול חי כי עד אתמול היה ברור להם שבתם תלמד בבית הספר "בית יעקב" השכונתי, הממוקם בשכונת גאולה בירושלים, אך אתמול בשעות הערב הופתעו לקבל הודעה מבית הספר ולפיה אין כיתות לימוד עבור הבנות וההורים מתבקשים שלא לשלוח את התלמידות מחר (שני) אל בית הספר.

    מבדיקה שערך אתר קול חי עם גורמים בכירים בעירייה עולה כי הנהלת בית הספר, הנמנית על החינוך העצמאי, כשלה בהכנת בית הספר לשנה החדשה. לעומת זאת, בבית הספר טוענים כי החינוך העצמאי, הוא זה שהחליט להוסיף תלמידות רבות ללא הסדרת מקום לימוד עבורן. לדברי גורם בכיר בעירייה המעורה בסיפור, הנהלת בית הספר הכינה את בית הספר לשנה החדשה, אך בשבועות האחרונים הודיעה לעירייה על שמונה כיתות חדשות שנפתחות, לדברי הגורם, היערכות של הקמת כיתות חדשות לוקחת חודשים רבים, ובמיוחד במתחם בבירה.

    לדבריו, אין אפשרות, "אפילו אם היה את כל הרצון הטוב, ויש רצון טוב", כלשונו, להציב שמונה מבנים יבילים במתחם. "כל הצבה של כל מבנה יביל או שינוי כלשהו במתחם מצריך את אישורי רשות העתיקות ואישורים נוספים בגלל אופי המתחם" אמר הגורם הבכיר בעירייה.

    סגן ראש עיריית ירושלים והממונה על החינוך החרדי בעיר, צביקה כהן (ש"ס), אמר בשיחה לאתר קול חי כי הוא מצוי בפרטי העניין ומשעות הבוקר המוקדמות הוא עוסק בסוגיה. כהן הבהיר כי "תוך יום או יומיים הבעיה תיפתר, כל תלמידה תופנה לבית הספר הקרוב למקום מגוריה וכך תישארנה בנות בודדות בלבד מנפת שכונת גאולה ואותן יוכלו לפזרם בכיתות הנמצאות כבר בבית הספר", דברי כהן.

    מהחינוך העצמאי לא נמסרה תגובה.



    1 תגובות

    מיין תגובות