לקראת השנה החדשה, מחשבים מסלול מחדש!

    עפר גדנקן No Comments on לקראת השנה החדשה, מחשבים מסלול מחדש!
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח השנה החדשה, כולנו מקבלים החלטות חדשות ומנסים להשתפר ולשפר גם דברים שהפריעו לנו במשך השנה שחלפה.

    מרוץ החיים השוטף גורם לנו פעמים רבות להדחיק עניינים שונים, דחופים יותר או פחות, ולדחות את הטיפול בהם שוב ושוב. לעיתים ההדחקה הזו מקשה עלינו וגורמת לנו טרדות מיותרות, אבל קוצר הזמן וההרגל מביאים אותנו להמשיך הלאה בדפוס המוכר והקבוע, אף על פי שאנחנו מודעים לקושי שבו.

    עם כל שאר ההחלטות הרעננות של השנה החדשה, כדאי לזכור כי גם בהתנהלות היומיומית שלנו יש דברים שלא כדאי להדחיק, כמו שירות בנקאי לדוגמה.

    מצאתם את עצמכם בשנה החולפת מגיעים אל סניף הבנק ונתקלים בדלת סגורה? העבירו אתכם מפקיד לפקיד? לא מצאתם מישהו בבנק שיוכל להקשיב לכם ולסייע בבעיה שנתקלתם בה?

    לקראת השנה החדשה קבלו החלטה חדשה: פשוט תעברו!

    בנק מזרחי-טפחות מזמין אתכם ליהנות מבנקאי אנושי שמכיר אתכם, יודע בדיוק מה אתם צריכים ונמצא שם בשבילכם כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מרוצים.

    במזרחי-טפחות תוכלו ליהנות מהיתרונות של שירות אישי זמין במגוון ערוצים, מבנקאי שמכיר אתכם ואת התנאים שלכם. הבנקאים של מזרחי-טפחות נמצאים שם כדי ללוות אתכם לאורך הדרך בניהול חשבון הבנק שלכם.

    במזרחי-טפחות שמים דגש על זמינות גבוהה במיוחד של מגוון השירותים הבנקאיים, הן בסניפים הרבים הפרושים ברחבי הארץ והן במענה הטלפוני היעיל. מגוון ערוצי השירות הבנקאי, מאפשרים ללקוחות ליהנות מכל היתרונות ומשירות אנושי בצורה קלה, נעימה ונגישה.



    0 תגובות