טס לרוסיה או לבלארוס? מעברי הגבול הבעייתיים שמצפים לך

איתי גדסי No Comments on טס לרוסיה או לבלארוס? מעברי הגבול הבעייתיים שמצפים לך

מעברי הגבול בין רוסיה לבלארוס ולהפך, מאוד בעייתיים לתייר שאינו מכיר את חוקי המדינות, זמן השהייה, הודעה מראש על הביקור וכד'. מתכנן ביקור באזור? מומלץ להכנס ולקרוא

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טסים לרוסיה ולבלרוס: משרד החוץ מעדכן היום (שלישי) את הטסים לאסורי רוסיה-בלארוס, כי בעקבות היעדר מעברי גבול בין רוסיה לבלארוס, הדבר אינו פוטר את התייר הישראלי מצורך בחותמות כניסה ויציאה של שלטונות רוסיה ובלארוס בדרכונו הישראלי.

כאשר ברצונכם לעזוב את בלארוס ולעבור לרוסיה, עליכם לגשת לתחנת המשטרה הקרובה, או לקבלה במלון לחתום על אישור יציאה משטח בלארוס, שלטונות רוסיה אינם מאפשרים לתושבי בלארוס לשהות בשטחם מעל שלושה חודשים וחותמת זו הינה ההוכחה לתאריך המעבר. החתימה תמנע עוגמת נפש ביציאה מרוסיה.

לאחרונה הובא לידיעת משרד החוץ, כי תיירים המחזיקים בדרכון זר (דרכון שאינו רוסי או בלארוסי), אינם רשאים לעבור במעבר גבול יבשתי בין בלארוס לרוסיה, ועל כן מומלץ לעשות שימוש במעברי גבול בינלאומיים, דהיינו שדות תעופה בשתי מדינות אלה.

משרד החוץ ממליץ לישראלים לטוס לבלרוס ישירות מהארץ ולא דרך מוסקבה.

זאת ועוד אזרחים ישראלים המעוניינים להיכנס לבלארוס ואשר בעבר הגיעו או עזבו את המדינה דרך רוסיה, מומלץ לבדוק מעמד כניסתם מול שגרירות בלארוס בישראל, זאת מחשש שכניסתם לבלארוס – תסורב.



0 תגובות